Alla inlägg den 23 december 2009

Av Linda - 23 december 2009 22:56

I eftermiddags var ju syrrorna och jag på Liseberg =) Det var jättemysigt därinne, och jag har tagit några kort som jag tänkte lägga upp här. Orkar inte skriva om alla bilderna, utan de får tala för sig själva!


  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Fullt koncentrerad på spelet =)

Av Linda - 23 december 2009 22:20


Tjugotredje delen


Av Linda - 23 december 2009 12:04

Igår när jag kom till mamma strax innan sex tog jag det lugnt lite innan jag stekte två Hamburgare som jag åt upp fort. Mamma frågade om jag ville följa med ner till Torget. Hon behövde ha hjälp med en julklapp till min ena syrra! Hon är lite svår S., hon säger inte vad hon önskar sig, och hon är jävligt svår att veta vad hon gillar.. Men jag gav några förslag till mamma på affärer som man kunde kolla i. Vi var inne på en jävligt bra Presentaffär där de har jättemycket fina saker, där inne hittade vi mycket fint, och en julklapp till henne, men även en till mig hihi =)

Köpte en annan fin grej till henne något som inte många har. Hoppas hon blir nöjd nu, men det tror jag att hon blir.
Det har snöat och snöat hela kvällen - så jävla UNDERBART =)


Idag har jag en del att göra ska strax ner till Torget och kolla. Ska kolla på Gina efter något som jag kan ha på Juldagen och på Nyår. Är sugen på en ny klänning ska se lite vad de har.. Blir till att köpa Julklappar där nere också. Senare i eftermiddag ska C,. S,. och jag till Liseberg =D Det ska bli jävligt mysigt att gå därinne speciellt nu när vi har snö härnere. Kommer bli en jävligt mysig eftermiddag och kväll! Sen när vi kommer hem ska vi klä granen, och spela Bingolotto på Uppesittarkvällen - något vi alltid gör varje år =)

Ni får ha en bra onsdag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards