Alla inlägg den 11 december 2009

Av Linda - 11 december 2009 20:08

  


ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN har dagen kommit då det är dags för FINAL =D

Jag säger bara en sak: CALLE KRISTIANSSON!

Jag kommer att rösta på honom ikväll. Han har vart min favorit från första början. Dessutom liknar han ju Beppe.. Spännande final kommer det bli i alla fall! Skönt att jag kan se hela finalen innan jag börjar jobba =D

Ni får ha en bra fredags kväll folks! Tjing tjong!


  

Av Linda - 11 december 2009 19:36


Elfte delen

Av Linda - 11 december 2009 12:00

Nu har denna helgen kommit då jag kör nätter fredag natt-måndag morgon. Är jävligt skönt att sluta klockan sex istället för kvart över sju. Det gör mycket med tre och en halv timme mindre arbetstid faktiskt! Imorgon skulle jag börjat tolv också, men en jobbarkompis man skulle på Julbord imorgon, och då är han hemma lite senare, och min jobbarkompis kan inte lämna två småbarn ensamma hemma så jag ska börja två timmar tidigare imorgon! Blir bara mer OB-timmar på helgen och mer överlag det är lugnt :) Får i alla fall sluta sex på söndags morgonen så då är det ingen fara..


Inatt har jag sovit BAJS dåligt! Timmarna gick, klockan blev fyra, och jag hade inte somnat än, men jag tror att jag somnade någon gång på morgonen jag vet att jag låg och drömde något.. Det är helt jävla värdelöst att sova så här jävla dåligt det där går i perioder. Kanske är tur att jag jobbar nätter i helgen dagarna och morgonen går bra att sova på. STÖRT! Så förhoppningsvis går det bra att jobba hela nätterna nu risken finns nog inte att jag blir trött.. Det är runt fyra-fem där som jag blir trött, men då är det ju inte långt kvar tills jag slutar =D YEAH!


Jaja, jag ska steka lite Potatis som blir min Lunch! Älskar stekt Potatis det är så jävla gott va. Inte alltför ofta jag äter

Potatis över huvud taget så det var riktigt gott igår tillsammans med Kassler.

Vad ska Ni göra i helgen då? Festa kanske? Årets fest helg är detta för alla snorungar! Ha en bra fredag så länge! Tjing tjong folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards