Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Gråa, gråa moln och blåst idag!

Av Linda - 26 april 2009 18:38

Det har inte vart något vidare bra väder idag för fem öre. Solen har inte legat på som den har gjort de andra dagarna den här veckan. Ute är det nog inte så kallt, men det blåser ju så mycket. Hade det inte vart för blåsten hade vädret vart mer okej än vad det är just idag.

Inget solande i bikini på balkongen idag med andra ord! Lite tråkigt, men det skulle bli fint väder imorgon igen och på tisdag, SKÖNT! Då gör det inte så himla mycket med en dag med gråa moln.

Nu är jag mätt i magen, åt Schnitzel, Kroketter, Béarnaisesås och Sallad till idag. Och just nu sitter jag med en jävla hicka som inte vill ge med sig. Störande är det att ha hicka! HA, nu försvann den :D

Nu ska jag in och duscha, skönt att tvätta rent håret, är alltid lika skönt.

Hur har Ni haft erat väder idag då? Haft en bra söndag annars? Tjing tjong så länge!

 
 
Agnez

Agnez

26 april 2009 21:13

Jo eg är jag ledig på måndagar, men eftersom jag får jobba en hel dag. Med dubbelt betalt dessutom så kan man juh inte tacka nej. Jag jobbar juh ändå inte heltid så alla extratimmar är mer än välkomna! :D Middagen var trevlig och vi fick goo midda! Jo Luleå är närmsta största stad. Dit är det ca. 8 mil. Nu ska jag göra mej iordning för jobbet. Grunnar på en liten snabb prommis innan sängen. Känns som att det skulle behövas! Hoppas att du har haft en bra söndag! kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

26 april 2009 22:07

Hej! Ja, om det är den grårandiga du menar? Den har fickor fram och är från H&M. Köpte min för 29.50 med tights till på rea! Ja jag bor i örebro och är från Örebro. Fint här =)

http://lila.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

26 april 2009 22:09

Och just de! Ja, jag ville göra någon slags "dagens" som många har men ville inte bara göra en dagens outfit liksom. Den speglar mig tycker jag!

http://lila.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

27 april 2009 00:03

Aha, men youtube funkar ju lika bra ^^

Aww, då är de illa, den som är så jävla god!
Smakar riktig sommar.
Du får bita bort och slänga vita chokladen och äta bara glassen sen ^^

Jo, de kom en skur. Tur att jag slapp gå ut ^^
Ah, jag tror de skulle va fint här imorrn med. Skönt det! Inge kul att shoppa när de regnar ju :p

Jo, man klarar ju sig, men de skulle va skönt att ha då man ska storhandla o så. Jag handlar ju alltid så mycket då. Jag har ju iof en vän jag alltid åker med, men inge kul att ta skjuts varje gång liksom.

Ja gör det =)
Jag ska köpa blommor till min nu i veckan, har inte gjort de än :p

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards