Alla inlägg den 20 december 2009

Av Linda - 20 december 2009 21:56

  

 

Jag såg för en stund sedan på Facebook att Brittany Murphy har dött.

Gick in och läste på Aftonbladet hon hade drabbats av hjärtstillestånd. Detta skedde på söndagsmorgonen lokal tid. Hennes mamma hade hittat henne, usch vad hemskt!

Stackars Brittanys familj! Vilken för jävlig jul de kommer att ha i år!

Hemskt är vad det är, Brittany blev 32 år gammal.

 Kommer själv att tänka på min mormor som dog så plötsligt =(

Av Linda - 20 december 2009 21:46

  


Tjugonde delen

Av Linda - 20 december 2009 15:46

Idag var det då dags för jobb den sista dagen för detta året, 2oo9. Förra natten sov jag ju värdelöst, men inatt har jag sovit riktigt bra, och den sömnen var välbehövlig.

Imorse när jag cyklade iväg till jobbet höll jag på att krocka med en bil.. Bilen tutade och trodde la att jag inte har någon jävla koll, men det hade jag ju, hade fan as svårt att få stopp på cykeln. Denna stan suger ju RÖVEN på att sanda, och ta bort snö det är ju ren jävla livsfara.. Det var riktigt nära där också att jag kunde ha krockat med bilen.

Har ju delad tur idag så jag jobbade till ett sen var det bara cykla hem, och lägga sig och sova. Det gjorde jag i nästan två timmar så börjar jag halv fem igen. Ska bli jävligt skönt att sluta nio för en gångs skull jobbar alltid till tio annars. Jobbigast blir att cykla iväg igen strax. Men men det är ju sista gången för i år!

Ni får ha en fortsatt bra söndag folks! Tjing tjong!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards