Alla inlägg den 4 december 2009

Av Linda - 4 december 2009 22:36

  


Kom igeeeeeen för faaaaaan NI ska bara gå till FINAL!

Calle; du har en grym röst och dig har jag gillat sen din audition, och Erik; du sjunger som en kung   Rock är verkligen din genre som passar dig för jävla bra!

Jag önskar verkligen att jag hade vart i Scandinavium idag på hemmaplan. Hade vart så jävla nice :)

Westlife det gamla bandet, de såg jag för tio år sedan när de precis hade blivit kända gå förbi mig som vilka killar som helst! Det var tider det höhö..

Hoppas att Ni haft en bra fredag folks! Tjing tjong!


  

Av Linda - 4 december 2009 21:46


Fjärde delen

Av Linda - 4 december 2009 12:12

Halv tio imorse ringde V., från resursen och frågade om jag kunde jobba ikväll. Hon frågade angående imorgon också, men jag sa att jag kan tyvärr inte då. I alla fall tackade jag ja idag! När vi hade lagt på kom jag och tänka på när faaaan jobbade jag till åtta en fredag sist? Har ALLTID fått jobba till tio annars. Jag tror att det var förra hösten sist som jag slutade åtta en fredag i somras gjorde jag ju det, men det var bara på veckorna. Aja, ska bli JÄVLIGT skönt att sluta då i alla fall :)

Hinner inte göra så mycket nu inan jag börjar jobba ska dock diska och koka Spaghetti som jag kan ta med mig till jobbet sen. Får lyxa till med goare mat imorgon istället!

Hoppas att Ni får en bra fredag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards