Alla inlägg den 7 december 2009

Av Linda - 7 december 2009 21:46

  

  

  

  

  

  

  

  


Nu har jag suttit och kollat igenom Glamours November nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat en del denna gången faktiskt, och det är väldigt blandat får jag säga.


Detta hittade jag i Glamours November nummer 2oo9:

* Christian Louboutin Pumps finns hos www.netaporter.com, cirka 5ooo kronor- VILL HA! Ååå, vad jag vill äga ett par Louboutins! Dessa är ju så jävla snygga het färg är det också!

* Helena Rubinstein Wanted Parfum 5o ml EdP, 595 krono- Kompositionen kring magnolia gör doften passionerad och mogen!

* Narciso Rodriguez For Her Mysc Collection Parfym 5o ml EdP, 885 kronor- En hyllning till mysken, en klassisk förförelsedoft!

* Kjol Åhléns, 299 kronor- Fin kjol! Den påminner llite om min kjol som jag köpte på Ginatricot!  

* Mössa Åhléns, 99 kronor- Snygg mössa! Billig är den också! Finns i olika färger skall tilläggas!

* Jeans Bik Bok, 499 kronor- Snygga jeans! Bra pris för ett par jeans!

* Jimmy Choo Sko för H&M, 799 kronor- SNYGGA SKOR! VILL HA! Dessvärre är de slut såg jag, men de är snygga, och det är ett bra pris för ett par Jimmy Choos! 

Av Linda - 7 december 2009 20:56

  

 

På Kanal 9 börjar denna filmen strax :)

Jag har sett denna rätt många gånger nu, men den är väldigt bra!

Julia Roberts är min absoluta favorit skådespelerska.

Av Linda - 7 december 2009 20:36


Sjunde delen

Av Linda - 7 december 2009 11:56

USCH, vilket tråkigt väder det är idag. Grått fast inget regn i och för sig. Det är ju underbart! Måndagar är ju så himla tråkiga över huvud taget. Kunde det inte vart liiiite bättre väder idag ändå? Då kunde ju måndagen känts lite roligare.

Känner att jag vill ha snö nu det blir så mycket mysigare. och det lyser ju upp allting mer då. MEN snart vänder det igen detta har jag väntat på ända sedan vi gick in på vintertiden.


Usch, jag måste ta tag i något som jag inte gillar och det är att beställa tid hos Tandläkaren. Jag har inte ens någon tandläkare i denna stan ens! USCH, USCH! Det kommer kosta röven att gå dit. Men jag måste fan dit. Är det vad jag tror kommer det ta lång tid innan jag ens kommer få en tid att åtgärda helvetet! Så jag kan räkna med att bli ruinerad någon gång fram i vår förhoppningsvis kommer det la inte kosta sååå mycket. Yeah yeah, orka tänka på det nu.

Hoppas att Ni får en bra måndag i alla fall! Tjing tjong folks!


Update: Efter att ha städat toaletten och dammat i lägenheten cyklade jag till Willys strax innan tre jag skulle köpa en till Julstjärna till sovrummet och en Julmust blev det också :) Nu har jag en Julstjärna i varje fönster! Annars har jag bara tagit det lite lugnt idag!


Julstjärna  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards