Alla inlägg den 26 december 2009

Av Linda - 26 december 2009 23:26

USCH! Idag har den här jävla dagen kommit. Årsdagen. Och nu är det FEM hela jävla år sedan det hände.

Vågen tog våran snälla, underbara Britt som hela min familj kände. Britt var en helt underbar människa! Fanns nog ingen snällare person än henne. Värmen, lugnet och hennes trygghet, hela hennes personlighet var helt underbar. Så kommer denna hemska flodvågen som tar så många liv ifrån oss.. Det är helt ofattbart..

Så mina tankar har idag gått till alla som har förlorat någon nere i Tsunamin i Sydostasien den 26/12-2oo4.

Still Rest in Peace.


  


Annars har dagen vart lugn idag! Var nere och lämna in min Bingolott som sagt och kikade i några affärer. Hittade inte så värst mycket faktiskt, kanske hittar mer inne i stan. Fick ju presentkort på Gina i Julklapp, och jag var där inne, men jag såg inte något direkt som jag ville ha. Får spara det till senare det räcker ett år har jag för mig. Är så i andra affärer i alla fall.. Dessutom kommer ju vårkläderna snart in, och då hittar jag mer snyggare kläder än vad jag kan hitta nu..

Eftermiddagen var lugn efter det. Åt och kollade på Tomten är far till alla barnen med mamma - fy fan vad jag garvade emellanåt. Den filmen är för jävla rolig =D


Var inne i stan nu på kvällen med min ena syrra vi fikade på Condecco, och det var helt dött med folk inne i stan idag om man jämför med en vanlig lördag. Är inte så konstigt heller när det var Juldagen igår, och detta är en röd dag. Mysigt var det hur som helst med en fika så här en lördagskväll - händer så sällan annars =)

Nä, nu ska jag lägga mig och sova känner jag. Får skriva om gårdagen imorgon istället. God natt och sov så gott folks! Tjing tjong!

Av Linda - 26 december 2009 17:06

Jag var nere på Torget förut skulle kolla på rean, och se om de hade något. Först och främst skulle jag lämna in min Bingolott jag vann ju 1oo spänn =) Gick runt och kikade i några affärer, men jag hittade inget speciellt. Förutom det jag köpte på Åhléns något som jag verkligen behöver.


Detta shoppade jag på Åhléns idag:

* Lumene Beauty Base Matifying Primer, 12o kronor, Åhléns- Har använt denna primern ett tag nu, och jag tycker att den är bra!


  

Av Linda - 26 december 2009 13:56


Denna låten skakade jag rumpa till inatt på Valand =)

Den är så jävla skön, speciellt allt beat i början!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards