Alla inlägg den 28 december 2009

Av Linda - 28 december 2009 18:46

   

 Ikväll är det rekordmatchen på Nya Ullevi =)

Fy HELVETE vad jag hade velat vara där idag!

Är riktigt, riktigt avsundsjuk på alla kompisar som är där och kollar idag.

Själv får man se den på teven, inte alls roligt.. Speciellt inte nu när jag ändå är i Göteborg.

Håller på att bli sjuk också, har en rejäl förkylning på gång =(

Tjing tjong folks!

Av Linda - 28 december 2009 13:34

Nu är jag väldigt sen med att skriva om Juldagen, jag vet. Men tiden har inte riktigt funnits till att skriva om den än. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.

På dagen tog jag det mest lugnt! Vilade en stund, duschade och åt Julmat =) Jag skulle bli hämtad strax efter sex så jag hann inte sminka klart hemma, utan det fick jag göra hemma hos Jo. Haha, jag var sånt jävla klantarsel. Jag glömde min sprit hemma, och det kom jag på när jag var typ framme hos henne. Som tur var ordnade det sig ändå, eftersom Jo:s pojkvän körde hem oss till mamma efter att vi hade sminkat oss, innan vi åkte vidare till förfesten.

Förfesten hölls strax efter Marklandsgatan, hemma hos F. Där var det en massa nya ansikten =) Väldigt trevligt hade vi! Vi körde två lekar, den ena handlade om att vi skulle lyssna på tio olika låtar, och till dem var det; en a- och en b-fråga.PPå a-frågan skulle vi svara vilken artist som sjöng låten och vad heter låten. På b-frågan kunde det vara: vilket band är den här personen med i, till exempel. Vi körde även Jag har aldrig och Sanning eller Konsekvens på kort, men där spårade det ur. Folk blev fulla och de orkade inte med att leka mer helt enkelt.


Vi gjorde en liiten tabbe, vi åkte för sent in till stan. Fast vi slapp vänta länge på Spårvagnen och det var ju bra det. Tanken var att Jo. och jag skulle gå till Park Lane, jag har ju aldrig vart där innan. Vi ställde oss i kön och vi stod där en liten stund, Jo. sa att det verkar vara bögkväll idag. Först trodde jag henne inte, men jag såg att det kom mer och mer killar ut därifrån, och en började snacka med killarna framför oss i kön.. Japp, då fick vi det bekräftat och lämnade kön. På pelarna utanför entréen såg vi att det satt en lapp där det stod Queer 2oo9.

Vi gick ner mot Excet där de andra skulle gå in, Jo. ringde sin kompis som höll i festen och frågade vart de var. De stod i kön till Valand, vi gick bara över till andra sidan och smet före i kön =) Hehe, så brukar jag aldrig göra, men någon gång ska vara den första. Denna jävla kön då! HERRE GUD! Vi fick vänta i tjugo minuter längst fram innan vi fick komma in. Jag började bli otålig, även de andra som var på samma förfest. Vi var sååå nära på att lämna kön. Hade vi inte frågat vakten och hon hade sagt att vi ska stoppa VIP-kön strax, så att ni får komma in, hade jag lämnat kön där och då. Ont i benen hade jag, bara av att stå stilla. Lite kul var det dock när vi stod där längst fram gick Micke Dee in, han är ju trummis i något hårdrocksband kommer inte på vilket just nu bara..


Vi hade jävligt trevligt där inne, vi dansade mycket och det kom en hel del killar fram =) De snygga killarna som kom fram var roligast, MEN inte de som var för jävla efterhängsna, och inte fattade ett jävla skit! De var ju trögfattade jävla idioter. Speciellt den jävla killen som kom fram till mig i baren och började tjöta, han gav ju sig faaaan inte! Fan när man vänder bort hövvet, och tar bort hans jävla arm från min midja då är la det uppenbart att han kan lägga ner, och droppa att börja tjöta?? Uppenbarligen inte, för han stod där bla bla bla.. Han kom fram lite senare också! Snacka om störd, desperat jävel! Man undrar hur han är funtad faktiskt den där jävla idioten..


Hur som helst så hade jag en jävligt trevlig utekväll med min Jo =) Skönast var nog att få skjuts hem efter Valand, syrran åkte med också eftersom hon var inne i stan på Parken på andra sidan gatan! Tyckte det var bättre att hon åkte med oss hem än bussen.

Väldigt trevlig kväll med andra ord =) Den utekvällen ska vi ta om snart igen!

Hur hade Ni det på Juldagen folks? Hoppas att Ni också hade en trevlig kväll =) Tjing tjong!


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards