Alla inlägg den 14 december 2009

Av Linda - 14 december 2009 21:16


Fjortonde delen

1o4

Av Linda - 14 december 2009 17:36

TACK TILL ER ALLA 1o4 BESÖKARE SOM BESTÖKTE MIN BLOGG IGÅR!
Besöksantalet bara ökar och ökar - vilket är jävligt trevligt =D

Så jag vill Tacka Er så mycket!


Inatt var det sista natten som jag jobbade för i år då ja, denna natten var jävligt lugn till skillnad från natten innan. Jätteskönt måste jag säga! Vi som jobbat i helgen tyckte det var härligt att det var den sista natten. Har ju vart lite jobbigt i helgen som sagt. När jag slutade sex imorse, och cyklade hem gick det så jävla trögt, men det är klart då har jag vart igång i sex timmar, och ska komma hem till min säng som jag längtat efter hela natten. Det var riktigt skönt att komma in i värmen, och sen lägga sig i sängen och försöka sova några timmar.

Jag var tvungen att ställa min klocka idag hade ett möte klockan två som jag var tungen att passa. Liiite segt var det allt att ta sig upp. Sov så skönt på rygg då. Mötet gick för jävla bra speciellt om det blir så som jag kanske fick lite tankar om. Återstår att se! Förhoppningsvis får jag något GOTT i livet för en gångs skull. Men jag vet inte än som sagt.


Cyklade ner till jobbet efter det då jag ville prata med chefen, men hon hade gått hem tidigare idag. Typiskt! Skrev en lapp till henne så får hon ringa mig imorgon om det är något.

Känner mig helt slut och as trött nu. Kan inte lägga mig än bara då vaknar jag ju as tidigt imorgon. Tänkte lägga mig tidigt idag så kan jag sova hela natten. Fan vad underbart, sova hela natten i ens säng. Som man längtar efter sängen på nätterna - det är helt sjukt!

Just det ja, ska ringa min Vårdcentral så de får ringa upp mig imorgon. Behöver kolla upp min hals! Har en liten knöl under hakan, som jag inte vet vad det är för något. Är rätt öm där, och den stör mig den har aldrig vart där innan. Är säkert ingenting, men jag vill kolla upp den man vet ju aldrig vad för dynga det kan vara..

Hoppas att Ni haft en bra måndag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards