Alla inlägg den 20 november 2012

Av Linda - 20 november 2012 22:34

Idag var jag nere på stan en sväng. Jag ville först och främst kolla inne på Vero Moda efter nåt som jag kan ha som alternativ på torsdag. Det fanns en del snygga kläder, men allt skulle inte passa till det tillfället som jag var ute efter. Jag hitta i alla fall ett fint plagg därinne som jag slog till på! Kolla runt inne på Lindex också en stund där jag hitta nåt som jag verkligen är i behov av samt strumpor som går åt! Det bästa var dock att jag hade rabatt där som jag utnyttja. Hemtex besökte jag också, men där hitta jag en impulsgrej. Är nöjd med det lilla som jag köpte!


Detta shoppa jag idag:

* Beige Örngott "Amor Vincit Omnia", 79 kronor, Hemtex- Gillar ju texten Amor Vincit Omnia och jag har det inne i sovrummet som jag tänkte kommer passa bra ihop med sängkläder. Ska bara köpa påslakansetet också så blir det bra! Tyckte att detta var fint dessutom!

* Vit Behå, 179 kronor och 3-pack Snobben-strumpor, 79,5o kronor (hade 25% rabatt så jag fick allting billigare), båda från Lindex- Behån tyckte jag var fin och jag behövde verkligen ha en ny! Strumpor är nåt som alltid går åt. Det bästa av allt var rabatten som jag hade vilket gjorde att allt hamna under 2oo kronor!

* Svart Linne, 23o kronor, Vero Moda- Detta tyckte jag var jättefint! Kommer nog bli bra på torsdag om jag väljer detta linnet då. Snyggt!


     

Av Linda - 20 november 2012 21:34

Inatt har jag sovit hur jävla gött som helst, och länge blev det också! Behövde den där sömnen och timmarna.

Kände för att kolla på stan lite då det var ett tag sen jag var där nu. Cykla dit efter tre, men först var jag tvungen att lämna en bok på Biblioteket. Hoppas inte att jag får nån jävla påminnelse nu då den skulle in i fredags. Börja kolla inne på Vero Moda där jag faktiskt hitta nåt som kan vara ett alternativ på torsdag! Jävligt snygg var det jag hitta. Fortsatte sen till Lindex där jag också hitta två saker som jag behöver, sist in på Hemtex där det blev en liten impulsgrej.
Efter stan cykla jag till PA:s där jag handla Baugette, Kaffe (till mamma) och Murgrönor. Är så trött på att det är så tomt och "naket" i mitt köksfönster så idag fick jag tummen ur att köpa två stycken Murgrönor. Såg U., där som inte hälsade på mig. What the fuck, han såg mig, men slog bort blicken då jag sökte hans. Jag vet att han är blyg, men han kunde ju hälsat i alla fall. Andra gången jag ser honom som han jag vet inte. Hans brud var med honom idag.

När jag kom hem fixa jag lite, packa upp allt och så vidare. Satt i köket med datorn och kolla runt på nätet samtidigt som jag åt Baugette sen efter det tog jag tag i den där jävla disken!! Det finns nästan inget värre än att diska. Har vart nere i Återvinningsrummet och återvunnit nu med, skönt att slippa göra det imorgon!

ÄNTLIGEN blir det Göteborg imorgon. Det här med packningen får jag börja med innan jag lägger mig. Värre är det dock med vätska/flytande krämer och sånt som jag får kolla upp imorgon. Vi flyger ju upp på torsdag morgon och då ställer det till det lite för en. Det ordnar la sig.

Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


På PA:s handla jag Murgrönor, Baugette och Kaffe.

 

Av Linda - 20 november 2012 19:34

 

ÄNTLIGEN fick jag köpt två nya Murgrönor till köket.

Ända sedan mina förra blommor dog har det sett så tomt ut i köksfönstret, men inte längre!

Tycker att blommorna passar in bra i köket.

Av Linda - 20 november 2012 18:04

 

Dagens bekväma outfit, men samtidigt enkel.


* Skjorta, H&M Herr- Jätteskön är denna!

* Byxor, Vila.

* Strumpor, Lindex.

* Jet Set-klocka, Ur & Penn.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards