Alla inlägg den 15 november 2012

Av Linda - 15 november 2012 23:54

Jag har funderat i över fyra månader vad jag ska ha på mig nästa torsdag på konserten. Har kollat i garderoben flera gånger för att se om jag kan hitta nåt som jag kan ta på mig, men det har jag inte gjort. Inget som jag var nöjd med i alla fall! I tisdags kväll kände jag att jag får göra nåt åt saken; kolla på Internet istället. Efter en stunds letande hittade jag nåt på Bubbleroom som jag verkligen fastnade för! Toppen är ju mig också. Den kommer jag kunna använda fler gånger vid olika tillfällen. Nöjt klicka jag hem den, och idag kom paketet. Är jättenöjd med min beställning!


Detta beställde jag från Bubbleroom:

* Svart Spetstopp Vila, 399 kronor, Bubbleroom- LOVE IT! Den kommer passa perfekt nästa vecka tillsammans med mina jeans! Det som avgjorde att jag valde denna var ryggen helt klart, snygg detalj!


   

Av Linda - 15 november 2012 22:34

 

Stockholm, here I come   

Om en vecka är jag uppe, och då är jag med om en GRYYYYYYM kväll tillsammans med killarna i Swedish House Mafia. Om jag längtar? Skämta INTE med mig ;)

Fucking awesome blir det.

Av Linda - 15 november 2012 21:34

Denna veckan har gått vedervärdigt långsamt!! Kan ju vara så på grund av att det inte har dykt upp nåt jobb ännu som jag känner så. Däremot hade jag fått två sms imorse; ett från CSN och ett från Bubbleroom! YEAH, två glada sms var det. Speciellt från CSN blev jag riktigt glad över att ha fått beksedet så snabbt samt att jag är beviljad bidrag. Nåt som jag inte tänkt att jag kunde bli förräns januari tidigast. Mitt lilla paket blev jag självklart riktigt glad över också förstås!

Sov som en stock hela natten typ, vaknat upp imorse då jag gick på toa och sen fortsatte jag sova bra. För omväxlings skull har det vart sol och blå himmel idag med lite moln. Dock har det blåst lite, tycker jag.

När jag hade vart vaken en stund satte jag mig först vid datorn där jag kolla upp CSN och alla mina andra vanliga sidor. Cykla ner till ICA efter tre och det var skönt att få njuta ute av det fina vädret. Där handla jag Bearnaisesås, Ciabattabröd, Glass, Sallad och Tandkräm. Sistnämnda var jag verkligen tvungen att ha då den jag har nu inte kommer räcka tills lönen kommer. Hämta ut paketet också förstås, sen cykla jag hem i det härliga vädret.

Prova toppen när jag kom hem som passar - skönt att slippa skicka tillbaka den, lyssnat en del på Swedish House Mafia med förstås samt tagit hand om disken.

En rätt händelselös dag med andra ord. Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


På ICA handla jag Sallad, Tandkräm, Glass, Ciabattabröd och Bearnaisesås.

 

Wiie, mitt paket från Bubbleroom!

 

Av Linda - 15 november 2012 18:04


Nu är det bara EN VECKA kvar tills det smäller på Friends Arena när KUNGARNA intar scenen!!

Jäääääävlar vad jag längtar!! Det kommer bli fucking awesome!!

Laddat upp med några av deras bästa låtar, eller jag tycker att dessa smäller högre än andra.

I LOVE SHM   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards