Alla inlägg den 2 november 2012

Av Linda - 2 november 2012 22:34

 

Dagens består av kläder bara från H&M.


* Stickad Tröja, H&M, NY- Jätteskön då den är varm och en större storlek! Det är skönt när en tröja sitter lite löst.

* Byxor, H&M, NYA- Jättesköna var dessa byxorna!

* Strumpor, H&M.

Av Linda - 2 november 2012 21:34

Tröttheten efter min aktiva onsdag kom ikapp mig idag eller nu ikväll rättare sagt. Jag sov tre timmar efter jobbet idag. Usch fy fan vad trött jag var. Höll igång hela dagen då sånt kommer alltid i efterhand på mig. Kvällen har vart riktigt lugn då inget särsklit har hänt. Det var bra att jag hade Kycklingsallad kvar som blev min middag.

Har jobbat sånna där roliga timmar idag. Det känns knappt att man gör nånting, men det var skönt att sluta tre och ha resten av eftermiddagen hemma. Det gick i alla fall väldigt bra den lilla stunden man var där.

Efter jobbet cykla jag den lilla vägen till stan där jag skulle till Apoteket för att köpa Fluortabletter samt Försvarets Hudsalva! Nu hoppas jag Verkligen att mina läppar blir bättre och mjukare. Var även inne en sväng på Vero Moda, men jag kollade bara då jag måste ha resten av den lilla lön som är kvar efter alla räkningar är betalda samt maten, till min resa till Stockholm om TRE veckor!! Denna månadslönen hinner ju inte komma när jag är dör vilket SUGER!!! Får la åka till Stockholm snart igen, men då kan man shoppa och göra lite annat istället. Jaja. Cykla upp till Willys sen innan jag skulle hemåt för att köpa Aftonbladet, Balsam, Duschkräm, Gurka och Ljus. Såg A., i kassan, men han hälsa inte. Han kanske såg mig innan, men då såg inte jag honom. Var där med sin brud såg jag. Mötte sen M., utanför som jag heja på när jag skulle över övergångsstället.

Hoppas att Ni haft en bra dag. Bara skit på teven ikväll som vanligt.. Tjing tjong


På Willys handla jag Aftonbladet. Dusckräm, Gurka, Balsam och Ljus.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards