Alla inlägg den 7 november 2012

Av Linda - 7 november 2012 21:34

Usch, nu ikväll är det verkligen riktigt ruskväder ute. Blåser och regnar gör det. I och för sig kanske det har blåst hela eftermiddagen och kvällen, men jag har inte märkt av det när jag jobbar. Jobbigt var det att cykla hem i skitvädret ikväll, men det var tur att jag hade min vinterjacka på mig som täckte rätt så bra samt att den är vattenavvisande.

Vet inte vad det är med mig just nu. Jag hatar när jag inte får sova på nätterna. Har verkligen kommit in i en dålig sovrutin nu. Även om jag var trött igår hade jag så jävla svårt för att somna sen när jag väl la mig. Inte nog med det vakna jag upp vid fyra av att jag hade jätteont i magen!! Vaknar sällan av att det känns så som det gjorde, lite obehaligt sätt att vakna på. Hade hoppats att det var mens som kom, men nej, jag vette faaaaaan vad det var! Sen tog det väldigt lång tid att somna om (som vanligt), för att sen bli väckt innan nio idag igen. Jävligt störande är det att bli väckt två dagar i rad när jag inte kan sova. Fick la lite sömn i mig till slut, störande!!

Det har gått bra ikväll och eftermiddag bortsett att jag har gäspat en hel del. Börjar verkligen längta nu kände jag innan jag skulle hem. Dels till Stockholm och dels till nåt annat som är roligare på ett helt annat sätt samt mer personligt. Har pratat med mamma i telefon nu ikväll samt min morbror och gudfar J., Han hade en väldigt rolig nyhet dessutom =) November i år blir en bra månad ändå, hihi! Sååå mycket bättre än vad den brukar vara trots allt mörker.

Nä, dags att försöka sova nu. Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards