Alla inlägg den 11 november 2012

Av Linda - 11 november 2012 22:34

Igår kände jag nästan på mig att jag skulle få jobba idag, men då var det inget som var bekräftat utan telefonen ringde strax efter sex imorse. Hade dock vaknat tio minuter innan ungefär på grund av en mardröm, men undermedvetet vaknar jag upp vid den tiden på helgerna för att se vad klockan är om det finns nån risk att bli inringd. Jobbig mardröm var det i alla fall.

Jag var verkligen jättetrött hela förmiddagen innan jag vakna till, haha. Blev sent för mig då jag fastna vid en grej sov i alla fall några timmar. Har gjort delad tur idag och då är man ledig mitt på dagen så det var bara att sova 2,5 timme då. Det har gått bra idag samt resten av denna helgen. Skönt att ha jobbat lite i alla fall =)

När jag kom hem hoppa jag in i duschen och sen har jag bara lyssnat på massa gooo musik på Spotify. Nu JÄVLAR börjar det närma sig mer och mer, MEN jag har fortfarande ett stort problem!!? Vad i helvete ska jag ha på mig för kläder? Får snacka med kompisen nu i veckan om vad hon ska ha och så. Nåt jag funderat på i över fyra månader nu, men jag har fortfarande inte bestämt mig. Vilket problem jag har, men det är inte lätt helt enkelt.

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards