Alla inlägg den 19 november 2012

Av Linda - 19 november 2012 21:34

Igår var jag verkligen hur jävla trött som helst, men det tog ändå en liten stund innan jag somna. Övertrött som jag faktiskt var börja jag gapflabba för mig själv. Börja tänka på hur helgen hade vart och hur jävla rolig den var, och vissa saker som vi prata om. Hade riktigt kul för mig själv i alla fall =) Det är helt underbart att vara med människor som man bryr sig om och som bryr sig om en också, som är äkta!! Ens familjj och släktingar är ju GULD VÄRDA   


Hade tid hos Studiehandledaren halv nio idag så jag gick upp åtta, men jag vakna upp fem minuter innan klockan ringde, och då hade jag sovit hela natten. Var rätt så trött imorse dock då jag verkligen kände att dem få timmarna kom ikapp mig. Förvånansvärt bra har dagen gått ändå! Däremot blev det rätt mycket där ett tag, men det ordna upp sig. Satt och fika till halv tre innan jag bytte om och cykla hem.

När jag väl kom hem åt jag upp det sista av min Pizza från igår medans jag satt framför datorn och kolla Fejsbook. Gick och la mig runt kvart i fem, men sen ringde telefonen en timme senare. Låg och prata med J., om Stockholm och konserten. WIIIIIE, det börjar verkligen dra ihop sig nu!! Mycket skrivande om detta, men jag längtar ju som faaaaaan!! Är det inte intressant, ge fan i att läsa då! Är lite pissed på vissa kan man säga. MEN dem ska inte förstöra mitt grymma humör ändå. Bevisar bara en sak så.  

Nä, dags för en dusch och sen måste jag se på Homeland på SVTPlay som vanligt. Bästa och grymma serien! Natti och tjing tjong


Fick min Plaza Kvinna idag med posten =)

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards