Alla inlägg den 8 november 2012

Av Linda - 8 november 2012 21:34

 

Så här ser dagens ut!


* Blus, H&M- Så underbart skön!

* Byxor, H&M, NYA- Jättesköna bra med resåren i midjan, tycker jag.

* Strumpor, Vet ej.

* Jet Set-klocka, Ur & Penn.

Av Linda - 8 november 2012 19:34

Imorse ville jag egentligen ligga kvar i sängen och sova, men jag kände att jag ville inte missa en lektion i Medicin ändå. Idag handla det om Andningen samt Hjärtat. Har läst om detta i Naturkunskap B, men även på högstadiet fast det var ändå bra med repitition då jag glömt en del, men nu blev det uppdaterat. Det var bra att jag kände igen mycket ändå. Tiden var väldigt bra med då man kan göra annat resten av dagen. När jag kom hem la jag mig lite, men jag hade ingen ro. Det räckte med en timme. Satte mig i soffan sen och åt lite Yoghurt och Flingor samtidigt som jag kolla lite på teven.

Runt halv två cykla jag iväg först till min Hyresvärd för att lämna in en lapp om Renovering som jag fick för cirka två veckor sedan. Jag valde att tapetsera i sovrum, hall samt storarummet!! Kräks på tapeterna i sovrummet och i storarummet framförallt. Tapeten i hallen är helt okej, men jag vill ha en som är snäppet ljusare. Frågade även när detta kommer att ske, men det kunde hon inte svara på utan det blir nån gång under 2o13. Ska i alla fall dit i Januari för att kolla på tapeter. Tror att jag ska ta med mig nån då ifall jag får lite beslutsångest.. Skönt att ha lappen inlämnad då den skulle in senast på måndag. Det bästa blir dock att få nya tapeter!! Ingenting är gjort sen jag flytta in i denna lägenheten. It´s about time now.


Var iväg och gjorde ett ärende sen också. Detta var dock ännu skönare för min del att ha det gjort. Tror att det är mycket därför som jag har sovit så jävla dåligt!! Idioten fatta ingenting bara!! Jag var lugn och sansad där och då, men sen när jag cykla till ett annat ställe höll jag på att explodera! Eller ja, kanske inte riktigt, men jag var arg och höjde rösten! Kommer gå vidare om ingenting händer. Jag tänker då faaaaaan inte svälja allt och acceptera saker och ting. Är för gammal för det, och man ska inte hålla käft om vissa saker!!

När jag kom hem sen efter tre satte jag mig vid datorn en stund, la mig lite senare sen för att slappna av. Just det, ringde ett samtal till CSN som gav mig ett BRA svar i alla fall =) Där blev jag både glad och positivt överraskad. Imorgon bitti får jag ringa efter Studievägledaren så jag kan få en tid hos henne så fort som möjligt. Helst imorgon om hon har tid eller på måndag. Har lättat på det där trycket idag vilket är jävligt skönt.

Vila bara en stund som sagt innan jag satte på datorn när jag satt i sängen där jag skulle göra en anmälan på CSN, men det var lite för krångligt. Orkade inte tänka själv, haha. När jag satt där blev jag väldigt sugen på Korv inte mindre än Chorizo! Konstigt att bli sugen på det när mensen kommer vilken dag som helst. Brukar alltid vilja ha Choklad eller liknande i vanliga fall. Fick cykla ner till ICA där jag köpte Aftonbladet, Chorizo, Ciabatta bröd, Gurka och Ris.

Kvällen har i alla fall vart lugn. Kunde släppa det dåliga humöret tidigare idag i alla fall. Hoppas att Ni haft en bra dag! Jag hoppas på att få sova inatt som jag gjorde förra. Natti och tjing tjong


På ICA handla jag Aftonbladet, Ciabatta bröd, Ris, Gurka och Chorizo.

 

Av Linda - 8 november 2012 16:16

     Stockholm by night.


Wiiiie, det börjar dra ihop sig nu till Stockholm!

Det ska bli jättekul att åka dit då jag inte vart där sen 2oo3.

Det blir nästan tre intensiva dagar däruppe. Ska åka dit till våren igen när det blir lite varmare ute samt att man kan göra lite annat då.

Nu blir det ju Swedish House Mafias konster som jag ska gå på!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards