Alla inlägg den 12 november 2012

Av Linda - 12 november 2012 21:34

Som sig bör är jag helt slut på måndagar efter helgens arbete. Måndagar är inte riktigt min dag. Det brukar inte hända nåt speciellt då samt att den är rätt så tråkig, tycker jag.

Inte hänt nåt jättespeceillt idag. Det var skönt att få sovmorgon. Tog en stund innan jag somna då jag låg och tänkte, svårt att koppla bort jobbet ibland. En trött jävel har jag vart idag typ, haha. Ringde till C., ikväll för att fråga henne en grej om imorgon så jag inte snackar om fel sak. Ska bara skriva ner några meningar så får vi redovisat vårat grupparbete imorgon. Det är ju en praktisk grej som ska ska genomföra. Skönt att bli av med det sen! Bara min individuella uppgift kvar som jag skjuter på hela jävla tiden!! Annars har det inte hänt nåt särskilt idag. Skönt att bara vara.


Kollade lite på Fotbollsgalan ikväll, men det är ju samma person som vinner Guldbollen hela tiden vilket är värdelöst, tycker jag. Kul att se min gamla favorit som var som störst i mina ögon i början av 2ooo-talet: nämligen Fredrik Ljungberg. Helt rätt att han fick en hyllning! Så jävla synd att han inte spela i Sverige innan han la av men..

Hoppa in i duschen vid kvart i tio så jag missa början av min nya favoritserie; Homeland. SHIT, den är så bra den serien!! Så jävla spännande varenda gång. Får kolla på SVT Play som jag gjorde förra veckan. Helt klart sevärd serie! SE den om Du inte gjort det innan. Du kommer inte ångra dig!

Nä, hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Så jävla bra är denna serien! SE DEN

 

Av Linda - 12 november 2012 20:34

   


I onsdags kväll var Prinsessan Madeleine på en gala i New York till förmån för Raoul Wallenberg.

Hon bar då denna fina, vackra lila klänningen!

Ser Ni hur lycklig hon ser ut att vara, och det är hon verkligen, verkligen värd efter allt med Jonas!

Extra plus får hon för det uppsatta håret, jättefint!

Jag tycker att hon var jättefin den kvällen, och Madeleine klär verkligen i lila!

Av Linda - 12 november 2012 15:34

    

Klockan tre började denna filmen på TV4.

Dem har börjat visat filmer på eftermiddagarna runt denna tiden vilket jag tycker är bra om då det inte finns nåt annat att se på.

Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen, men den är perfekt efter helgen då jag inte orkar tänka just nu.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards