Alla inlägg den 10 november 2012

Av Linda - 10 november 2012 21:34

Åå vad skönt det var att få sova hela natten när jag skulle upp tidigt imorse, men det blev inte så jättemånga timmar då jag somna sen men ändå. Vakna först tre minuter innan alarmet ringde. Liiite segt var det allt att ta sig upp. Kände mig frusen och trött när jag kom fram fast det blev bättre när jag vaknat till efter två timmar. Satt och prata om ditten och datten imorse. Både morgon och förmiddag flöt på bra samt resten av dagen som återstod.

Däremot har tröttheten sen en veckas dålig sömn kommit ikapp mig idag så jag har vart väldigt seg emellanåt. När jag kom hem la jag mig fem och jag gick inte upp förrän kvart över åtta ungefär. Det var så gott att sova!! Fick den där skiten idag med som jag väntat på i en vecka nu. Annars en lugn dag med jobb!

Hoppas att Ni haft en bra lördag! Natti och tjing tjong


Jag måste bara skriva av mig om en grej. Detta retar mig nåt enormt över hur många idioter som finns!!!

Idag såg jag att en kompis hade gillat ett inlägg på Fejsbook som nån hade skrivit på Stena Lines hemsida angående en resa förra helgen, deras bemötande på Stena Line och lite saker som hade hänt och så vidare. Har suttit och kollat igenom vad folk skriver för kommentarer. Jag undrar verkligen hur vissa är FUNTADE?? Ingen jävla empati över huvud taget!! Jag menar, för HELVETE om Ni då tycker att man "fiskar" likes, tycker att mannen ifråga var för full, får skylla sig själv etcetera etcetera - KOMMENTERA INTE DÅ!! Hur JÄVLA svårt kan det vara?? Ge FAAAAAAN i att läsa då jävla idioter!!!! Det var massa spydiga kommentarer som dem skrev. Vem faaaaaan har INTE vart full då?? Vem kan döma honom att han var full för det första? Bara för att man åker till Polen behöver man inte vara full heller då ens sambo är med. Sen ska man få sjukvård/har rätt till det oavsett vart faaaan man befinner sig oavsett om du druckit eller EJ!! Ska man inte få hjälp om man är full?? Det är som att skylla på att det är mitt fel ifall jag skulle bli våldtagen på grund av att jag var full. Samma princip, samma rätt har man att få hjälp att bli undersökt!! I detta fallet fick killen ingen hjälp samt att personalen inte kunde SE att det var nåt fel på honom. Jävla konstig röntgensyn personalen har då!! (Han har alltså slagit i huvudet och brutit näsan). Vem kan se om du har fått en blödning i hjärnan liksom? Folk vill bara ha nåt att gotta sig åt och dem ska dra det längre och bli mer patetiska.    

Samma sak var det med tunnelbanemannen som upprörde folk i hela Sverige. Där skyllde många på Johnny för att han var för full, som pappa ska man inte dricka samt att han får ju skylla sig själv för att han ramla ner på spåret och så vidare. Att folk är sånna jävla egoister idag det vet man ju om och det är inget som förvånar en längre heller (varken kompisar eller folk man inte känner), MEN att dem ska skylla på att man får skylla sig själv och bla bla bla det gör mig totalt VANSINNIG!! Jag hoppas att KARMA slår tillbaka mot dessa personerna. För då har NI i HELVETE ALDRIG vart med om nåt här i livet heller. Jävla äckliga idioter. Kräks.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards