Alla inlägg den 22 november 2012

Av Linda - 22 november 2012 18:30

Idag var det ett obligatoriskt stopp på Sturegallerian igen för att träffa killarna i Swedish House Mafia, men jag fick inte träffa dem. Det drog ner mitt humör en del på eftermiddagen. Efteråt gick J., och jag ner till Biblioteksgatan där vi kolla in Urban Outfitters först, sen vidare ner mot PK Huset där jag skulle in på Gina och det sista stoppet blev inne på H&M på Hamngatan. Jag är nog mest nöjd med det jag hitta på H&M faktiskt då jag väntat länge på att köpa denna. Jag var rätt sliten idag så jag har inte kollat jättenoga, men jag är nöjd med det jag shoppat idag!


Detta shoppade jag idag:

* Svarta Byxor, 199 kronor, Ginatricot- Fastnade för dessa då dem dels var snygga och sköna! Behöver nämligen fler byxor. Tänkte ha dem ikväll med så detta blev ett väldigt bra köp!

* Svart Behå, 124 kronor (Ordinarie pris 149 kronor, men det var 1o% rabatt för medlemmar), H&M- ÄNTLIGEN fick jag köpt denna behån som jag ville ha! Så jävla snygg är den dessutom.

* 3 par Hipsters/Hotpants,  9o kronor/styck (3 för 22o kronor), Urban Outfitters- Jag fastnade för dessa trosorna! Tycker att dem är snygga och fina.


     

Av Linda - 22 november 2012 15:30

Imorse när vi landat på Arlanda åkte vi in till Stockholm där vi först fixade lite saker på Centralen innan vi åkte till lägenheten där vi skulle sova. Efter att vi lämnat väskorna åkte vi med bussen till Stureplan. Första besöket blev Sturegallerian, och Swedish House Mafias Shop, men vi missade Axwell, tyvärr. Hittade däremot nåt annat där istället. Sen drog vi vidare bort mot Hötorget och affärerna runt omkring. Jag var verkligen på jakt efter en enda sak idag som det tog tid att hitta, men jag fann den inne på Teknikmagasinet. Såg även nåt inne på H&M som blev spontanköp som jag tyckte om. Hann inte med så många affärer idag innan det var dags att åka till lägenheten och göra sig i ordning. Är nöjd med det jag shoppat idag!


Detta shoppade jag idag:

* Vit Jacka, 349 kronor (Ordinarie pris 399 kronor, men jag hade en 5o kronors.kupong), H&M- Jag tyckte att denna jackan var snygg! Stilren är den också. Hade hellre velat ha den i svart egentligen, men det fanns inte i just denna modellen som jag tyckte bäst om!

* Rosa Krusell-mobilväska, 2oo kronor, Teknikmagasinet- ÄNTLIGEN hittade jag en mobilväska som jag glömde köpa i Göteborg igår. Denna fick jag springa runt och leta efter innan jag hittade en som jag var nöjd med.


   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards