Alla inlägg den 14 november 2012

Av Linda - 14 november 2012 21:34

Vakna upp imorse för att kolla på telefonen vad klockan var. Hade fått diverse ikoner som visa både sms, mail och från fejsbook. Smset var från läraren som skrev att lektionen idag var inställd, skräll! Fortsatte bara somna om. Hade dock svårt att sova inatt så det var bara bra att vi inte hade nån Medicin idag.

Fick ett sms från A., som fråga om vi kunde gå till PA:s idag vilket jag ändå hade tänkt att göra idag. det var tur att hon skrev innan jag hann cykla iväg. Strax innan sex ringde kompisen som jag ska till Stockholm med nästa vecka så vi tjöta en stund och början av promenaden innan vi la på. Skulle höras senare ikväll sa vi, men nu har jag inte fått tag på henne. I alla fall gick A., och jag till PA:s och det var skönt att vara ute och gå! Förbrände 187 kalorier på dessa 45 minutrarna fram och tillbaka, och det var 3,57 kilometer. Men jag börja inte direkt när vi börja gå heller så. Gick inte jättesnabbt heller för den delen så tiden maska iväg lite granna. Köpte bara Gurkor och Potatis på PA:s då jag skulle äta Köttbullar tillsammans med Potatis, Brunsås och Lingonsylt idag hade jag bestämt mig för. Innan vi gick hem igen tog vi varsin Korv med bröd! Ååå, det var riktigt, riktigt gott och det var jävligt längesen också för den delen.

Har snackat med S., nu i lite mer än en timme. Mycket telefon tid både igår och idag. Haha, C., råka ju ringa mig igår med när hon fippla med telefonen. Blev att vi snacka lite till. Aja, det är alltid lika kul att snacka med dem   

Nä, dags att sova för min del. Ska iväg och prata med studievägledaren imorgon. Verkar som att mitt paket kommer imorgon också, wiiiie det ser jag verkligen fram emot =)

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjng tjong

Av Linda - 14 november 2012 20:04

 

Dagens slappa men sköna outfit!


* Tröja, Only, NY- Jätteskön då den är varm och stor!

* Träningsbyxor, Stadium.

* Strumpor, H&M.

* Jet Set-klocka, Ur & Penn.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards