Alla inlägg den 13 november 2012

Av Linda - 13 november 2012 22:34

     


Nu ikväll ska det bli riktigt skönt att krypa ner i sängen då jag renbädda tidigare idag.

Jag är sjuktnöjd med mina kuddar också som passar in bra i bäddningen och sovrummet i sig.

Av Linda - 13 november 2012 21:34

Jahapp, imorse fick jag ett sms om att vi inte kan genomföra vårat grupparbete idag då en är sjuk!! Vad faaaaaan ska det ta ännu längre tid denna gången?? För HELVETE jag snacka med den berörda personen igårkväll. Jävla konstigt att hon skratta och mådde bra då. Det jag kan köpa är la magsjuka om man får det över en natt, men det är knappast troligt i detta fallet. Så jävla störande att vi aldrig kan göra klart skiten. Ska man behöva dras med detta också. Inte roligt alls!

Det var en jävla tur att jag kolla på smset runt halv tio istället för att bli irriterad och inte kunna somna om. Såg det då jag skulle gått upp egentligen. Sket i att gå upp så jag somna om en liten stund till. Har haft tvättid idag så jag gick ner halv ett då jag börja klockan tolv. Det blev sju maskiner idag varav en var 3o graders maskin samt sängkläder och handdukar, en maskin vardera. Medans jag tvätta skaka jag av duntäcket och minda kuddar.

Blev inte av att jag har gjort så mycket mer idag. Grått och jävligt väder har det vart. Imorse såg jag att det var världens tjocka ute då jag var på toa. Haha, just det ja. Såg nog en Räv utanför huset igår. Stod i köket för att dricka vatten, kolla ut genom fönstret och då ser jag nåt gå omkring där ute i samma storlek som en hund. Men jag såg ingen ägare till den därför måste det ha vart en räv. Synd att den inte tog ankjäveln då som kvackar på nätterna!! Nästa gång kanske.


Satt med min ansökan till CSN på eftermiddagen och jag hoppas verkligen att jag får det jag ska ha nu. Utan nåt jävla krångel eller så. Ringde C., som klicka mig, men hon ringde upp igen. Var tvungen att fråga henne en sak om ansökan så jag inte gör fel. Sen satt vi och snacka om allt möjligt i två timmar, hihi. Det var tre månader sen jag såg henne nu, men det är inte långt kvar tills vi ses nästa gång   Har klickat hem en beställning nu med som jag hoppas blir skitbra nästa vecka, men det lär den bli!!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards