Alla inlägg den 18 november 2012

Av Linda - 18 november 2012 23:34

OJ, denna helgen har vart jävligt händelserik faktiskt. Det som har vart allra bäst, den roligaste nyheten som jag väntat på nu det är att jag har blivit moster   Herregud, det är så spännande och man har fått sånna känslor som vällt över en i lyckotårar. Är ju så känslig av mig, haha. Det blev en liten pojk som föddes igår den 17:e November, 2o12. Både han och mamman mår bra och allt hade gått bra. Hon var ju trött igår S., när jag prata med henne, men det är ju inte så konstigt. Var tvungen att fråga idag vilken ögonfärg han har; det är bruna ögon som han har fått. Ååå, lilla knodden en liten prins. Snart, snart kommer VI ses och då ska du få det moster har köpt till dig. Mer lär det ju bli så småningom =)


Min kusin A., har spelat Oden cup denna helgen så igår kom min morbror/gudfar J.,hit tillsammans med S., som är min kusins mamma och hennes kille J., Efter deras sista match igår stod vi utanför Odenbadet en bra stund och tjöta innan vi gick hem till mig. Satt i mitt kök och prata med J., långt in på natten, men det blir ju så när man inte setts på 3,5 år samt att det är inte många som kan veta hur vissa saker känns till exempel allt med mormors död och så vidare. Det var riktigt kul att sitta och diskutera med honom. Fick höra en sak med en av kusinerna också. Ååå, han är ju bara för go den personen, så jävla underbar är han =) Sen blev det att vi satte oss i min soffa. Jag låg i 2-sitsen och han i 3-sitsen där vi kolla på Homeland innan han somna, och jag gick till sängen för att sova. HAHA, sova vad faaaan var det? Inte blev det nån sömn för mig då jag låg och blunda. Det var så mycket intryck från dagen som gjorde att jag inte kunde somna. Det var inte lönt heller då man skulle upp några få timmar senare.


Vi blev hämtade kvart i åtta då vi åkte till Odenhallen då A., spelade kvartsfinal, men dem åkte ur. Dem mötte ju det bästa laget i stan, men sen var dem ju 19 år tjejerna också. Min kusin är 15 så det är ju skillnad! Deras målvakt var riktigt bra i den matchen, och hade hon inte vart det hade motståndarna gjort fler mål då hade det stått 5-o till dem, men istället blev det bara 1-o. Hon var ändå nöjd med resultatet. Det ska hon ju vara med så! Vi såg även Laxås P16-lag i Kvarten som gick vidare till Semi som senare VANN deras grupp! Jättebra jobbat av killarna. Deras P 19-lag var också jävligt bra i Kvarten, men dem åkte istället ut i Semin. Båda dessa matcherna var jävligt jämna. Då var det riktigt kul att sitta på läktaren med all skön stämning runt omkring. Helt underbart var det! Då var det lite gladare miner hos både J., och Jo., Slutspel är ju alltid roligast att kolla på helt klart.

Däremot kolla vi aldrig på semifinalerna då min morbror, S., och J., ville åka hem. Vi åkte till mig för att hämta hans väska innan vi skiljdes åt med kramar. Stod dock ute en stund på gården och tjöta. Haha, ja herregud, jävligt roligt har vi haft det, och dem hade haft en grym resa ner också. Bättre helg kunde jag helt enkelt inte haft!

Cykla iväg efter en timme hemma tillbaka till Odenhallen då jag vänta på A., Ville ju säga ordentligt hejdå till henne och det gjorde jag då jag vänta tills deras buss kom som åkte iväg. Hon fick även prata med S., lite i telefon och då passa jag på att prata mer med syrran också då det inte var ett långt samtal igår. Tråkigt med avsked är det, men vi kommer helt klart ses snart igen förstås!


Nör jag väl kom hem efter tre var jag riktigt frusen så jag satt lite i soffan med datorn igen innan jag la mig kvart över fyra. Vila i två timmar det behövdes om man säger så! Kändes som att nån hade kört över en idag, haha. Såg nog fan ut så också!! Kände mig inte alls piggelin för fem öre. Var nere med A., på ICA sen gick vi till mig där vi satt i köket och åt glass. Satt lite i soffan också och tjöta innan jag gick till Pizzerian för att hämta min Pizza som jag hade beställt. Har Tacos kvar sen igår, men det tänkte jag att det tar jag imorgon istället. Då är man lat och slö!!

Jaja, hoppas att Ni haft en underbar helg Ni också. Natti och tjing tjong


Kläderna som lillen ska få av mig =)

 

Denna pläden kunde jag bara inte motstå när jag var nere i Ullared =)

 

Av Linda - 18 november 2012 22:04

    

 

WOW, detta är ju helt jävla UNDERBART   

ÄNTLIGEN vågar jag skriva om detta i bloggen.

Det blev en liten kille som syrran fick, men det visste jag redan om sen länge.

Han föddes igår 16.3o, och allting har gått bara bra.

Just nu längtar jag bara efter att få träffa honom!

Till dig syrran; jag är så stolt över dig och VI ses snart   

Det har blivit mycket lyckotårar både igår och idag. Helt underbart var det att få höra honom gråta/gny, Då kändes det än mer verkligt =)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards