Alla inlägg den 23 december 2010

Av Linda - 23 december 2010 23:30

Idag har syrran, hennes pojkvän och jag vart på Liseberg! Vi kom till Korsvägen strax innan halv fem där vi möttes upp. Det är så jävla KALLT idag, så vi orkade inte gå därinne så jävla länge. Man fick nästan gå hela tiden för att inte börja frysa alltför mycket. Vi spelade på spelen också fast jag hade ingen tur idag! Äsch, sist jag var där vann jag ju tre gånger. Däremot vann syrran och hennes kille istället! Syrran vann en påse Twist, och hennes kille vann Stjärnvinsten på Geisha! Han blev glad och rätt förvånad också tror jag, haha. Sen spela vi lite till fast det var ju så jävla äckligt kallt idag så det blev inte lika roligt att spela då heller faktiskt.. Dessutom var inte turen på min sida..

Det blev två timmar med en matpaus inne på Burger King. Fast jag åt en underbar Nachos tallrik istället och syrran en Kebab tallrik! Det var så jävla kallt där också, jag bara satt och skakade hela tiden för jag frös så.. Inte blev det bättre när vi kom ut därifrån heller. Fast då var det dags att röra sig hemåt.


Syrran och jag hade tur för vagnen kom precis när vi kom till Korsvägen, men även syrrans killes buss så vi satt sitta där och vänta i vänthallen. Mötte upp mamma på Torget där vi köpte lite julklappar. Dels till syskonen, men jag hittade två till mig också, haha! Det var sånt som jag kom på i efterhand. Har haft oerhört svårt i år att veta vad jag önskar mig faktiskt! Däremot såg jag en grej som jag skulle få senare då jag INTE kan få hem den denna gången. Det blir så när man har så jävla mycket packning med sig också! Så den skulle jag få i januari sa mamma. Hade den inte vart så stor hade jag kunnat ta med mig den nästa vecka, men ja, det blir så när man bort långt bort! Ser fram emot att få den då istället, och nu har jag tid att fundera vart jag kan få sätta upp den någonstans.

När mamma och jag kom från Torget satte jag mig, och spelade Bingolotto. Tyvärr, vann jag inget i år, men jag höll på att vinna en resa i 5 år!! JÄVLA SKIIIIT att jag inte vann!!

Nä, nu ska jag göra annat innan jag somnar. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Bjuder på en bild från Liseberg. Det var synd att den är så jävla suddig för jag tycker att kortet är bra!

  

Av Linda - 23 december 2010 21:46

Tjugotredje avsnittet

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards