Alla inlägg den 21 december 2010

Av Linda - 21 december 2010 22:34

Idag var det dags för sista avsnittet då ja.. Har Ni sett programmet? Vad tycker Ni i så fall om det?

Jag har sett varje avsnitt av programmet, och jag måste säga att jag har vart så jävla förbannad när jag sett de totalt handikappade ungarna med vissa av sina föräldrar!! Men då menar jag Karolinas och Paulinas pappor som är helt jävla störda i hövvet!! Inte konstigt att de får halvt hjärndöda barn då heller!

Det är ju nån jävla pakt som de utvecklingsstörda föräldrarna håller på med, höll fan med Karolina om det. Säkert det fula kötthövvet Paulina och hennes äckelgubbe till pappa som vinner hela jävla dyngan!!

HALLÅ ELLER, VAKNA!! Man kan inte ringa till sin mamma och pappa JÄMT, och be dem göra ALLTING för att man tror att man är någon jävla diva eller så snygg (ööö UGLY med andra ord), och då kan man bara inte göra skitgörat! Det gör ju för faaaaaan vem som helst!!

Sa inte Lorenzos mamma något idag om att de är halvt handikappade, och att det var föräldrarnas fel?.. Har för mig det för jag höll verkligen med henne   

 

Farsorna satt ju bara och försvarade sina barn hela jävla TIDEN!! De andra föräldrarna kunde vara lite kritiska iblad mot sina barn till skillnad från två jävla gubbar. KÖTTHÖVVEN!! Fula ungar - fula farsor! Ut med snorungarna och deras förbannade jävla farsor som inte ser ett skit!

Min kritik är inte liiiite nådig det vet jag MEN sån jävla bortskämdhet, lamhet, idioti med mera stör jag mig på något ENORMT!! Man kan vara bortskämd på olika sätt, och deltagarnas sätt var bara ren pinsamhet!

 

Sen måste jag säga att det var ju rätt person som vann - av de tre som var kvar! Hade hellre sett Tim-Joel vinna då han faktiskt har gjort en del, även hushållsarbete. Fast det är som de sa att; de går efter hans föredrag som han höll. HALLÅ ELLER, man ska kolla på HELHETEN inte ett jävla föredrag som han klantade sig på!! Programmet har fått en hel del kritik, och speciellt då dessa farsorna. Jag förstår kritiken för den är befogad från min sida också!

Så, vad tycker DU om programmet? Kom igen, och kommentera nu då!

 

  

Av Linda - 21 december 2010 21:34

  

 Jag är lite av en sucker för varm Choklad och Pepparkakor!

Tycker att det är sjukt gott faktiskt! Perfekt nu när det är sånt jävla äckelväder ute!

Av Linda - 21 december 2010 20:34

  

  

  

 Tog några kort idag nu när solen var framme, och himlen var blå =)

Jättefint väder, MEN SJUKT kallt!!

Den sista bilden är sjukt inzoomad. Ville testa och se kvalitéen när jag hade zoomat in!

Fin dag som sagt..

Av Linda - 21 december 2010 16:16

Del 21/1

Del 21/2

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards