Alla inlägg den 19 december 2010

Av Linda - 19 december 2010 22:16

  

 

Nu ikväll ska jag lägga mig tidigt, ocj det tänkte jag göra snart! Orkar INTE vara vaken mera!!

God natt på Er allihopa!

Av Linda - 19 december 2010 20:16

JAAAAAA, ÄNTLIGEN SISTA ARBETSDAGEN FÖR I ÅR!!

Denna gången ska det bli SÅ JÄVLA GÖTT att slippa jobba nu på två veckor.. Om de inte ringer in mig imorgon, men den chansen är inte stor faktiskt!! Speciellt efter denna jävla helvetesveckan ska det bli WUNDERBAR att slippa gå upp på morgonen, elller jobba på eftermiddagen eller en natt. Bara slippa ta sig dit ska bli sååå jävla skönt!! För tillfället är jag bara så jävla trött på viss personal efter denna jävla fittmongohelvetesveckan   

I helgen har det dock inte vart några problem alls faktiskt det har gått jättebra trots att vi har vart bara vikarier nu i helgen. För det mesta är det nästan bäst att jobba med vikarier för vi jobbar i alla fall, och tycker oftast lika!

Har fan fått nog!! Hört skitsaker från en och samma person i veckan:

- Linda, jobba (när JAG har sagt till att de gamla inte fått sin potatismos som han måste ringa till köket och säga att de ska komma), vad fan kan man ge dem om de betalar sjukt mycket för maten så fattas det?? Vad kan man göra MITT I MATEN annars? NADA, bara vänta tills den kommer!!

- Linda du ska jobba inatt, lilla vännen du ska jobba

- Linda varför har ni inte tagit ner stolarna

Av Linda - 19 december 2010 18:18

Nittonde avsnittet

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards