Alla inlägg den 10 december 2010

Av Linda - 10 december 2010 23:46

Tionde avsnittet

Av Linda - 10 december 2010 23:16

  

GÖÖÖÖTT att det var RÄTT vinnare i år   

Hade ju hellre sett Olle som vinnare, men av de två är Jay BÄST!!

STORT GRATTIS TILL VINSTEN JAY!!

Av Linda - 10 december 2010 12:12

Ikväll blir det jobb! Känns sådär faktiskt eftersom jag är så jävla täppt i näsan, men jag behöver verkligen jobba, och pengarna behövs också.. Så jag får helt enkelt gilla läget idag. Annars är jag pigg i övrigt, och min hosta har lugnat ner sig iallafall   


Jag hoppas att kvällen går bra, men det tror jag att den gör. De brukar vara rätt lugna faktiskt. Jag kommer ju få se Idol-finalen på jobbet fast det gör inte mig så mycket. Får ju ändå se den i lugn och ro samtidigt som jag tjänar pengar, haha. Ska se till att allt är klart innan det börjar så slipper jag dona under finalens gång.

Har ätit upp min påse Twist nu som jag vann på Liseberg fast jag har tre kvar som jag tänkte ta med mig till jobbet det är de som har marsipan i sig, och jag gillar verkligen inte marsipan!! Får se om det är någon som vill ha de tre.


Just det ja, har drömt om gamla tider inatt/imorse. Jag har drömt om honom, men jag minns inte så mycket om den drömmen mer än att jag blev kompis med henne. JO TJENA, like that´s gonna happen!!

Men den andra drömmen jag drömde handlade om när jag gick på högstadiet på T-skolan. Vi hade Hemkunskap i drömmen med våra gamla lärare, och mina gamla klasskompisar var självklart med. Men precis som i verkligheten som i drömmen var A,. i 9E mest intressant, haha!!

Undrar hur han ser ut idag, och vad han gör. Är vän med två av hans kompisar på Facebook, men han verkar inte ha det.. Hade vart kul att se hur han ser ut idag bara..

Nä, nu ska jag koka Spaghetti till ikväll som jag hade tänkt ha med mig! Ni får ha en bra fredag. Tjing tjong

Av Linda - 10 december 2010 00:34

  

  


Nu när jag har läst ut CHIC nummer 14 (1 Juli) 2o1o, har jag suttit och kollat igenom tidningen för att se om det fanns något som jag ville ha. Jag har bara hittat två produkter denna gången.


Detta hittade jag i CHIC nummer 14 (1 Juli) 2o1o:

* Christian Dior Escale Aux Marquises 75 ml EdT, 725 kronor- Franska Polynesiens exotiska blommor och frukter och kryddnejlika, rosépeppar och koriander. Mmm, nytt och väldoftande från Dior får pallplats i badrumsskåpet.

* Oriflame Beauty Gloss Booster, 9o kronor/styck- VILL HA! Sjukt billiga läppglans är dessa! Det här är ett bra läppglans som gör läpparna mjuka. Det har dessutom en underbar cerise sommarfärg och är lätt beroendeframkallande då det faktiskt smakar riktigt gott! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards