Alla inlägg den 16 december 2010

Av Linda - 16 december 2010 19:16

YEAH, sista natten för i år nu då ja! WUNDERBAR!! Kanske, sista natten någonsin på jobbet! Med tanke på deras nya tider som träder i kraft den 1:a januari så överväger jag att INTE jobba nätter mer.. Ska fundera under julen!

Får be om ursäkt för min dåliga uppdatering just för tillfället! Jag hinner inte sitta vid datorn så mycket tyvärr..

Men, när man jobbar nätter måste man sova typ halva dagen som jag gjort idag, MEN jag sov fan pissdåligt!! Jag la mig sju imorse när jag hade kommit hem, och sen försökte jag sova. Jag kände hur trött jag var i kroppen men det gick bara inte att somna. Gick på toa nio först efter det kunde jag somna, och sen gick jag halv tolv igen, och då sov jag efter det. Gick upp kvart över tre! Då fick det räcka kände jag.


Satte mig i soffan med datorn en stund innan jag cyklade iväg till Willys snabbt där jag var tvungen att köpa Coca Cola inför denna natten, då jag känner mig helt körd i hövvet... Inför natten måste jag dricka detta faktiskt. Känner mig inte helt utvilad. Bara hoppas att jag klarar hela natten! Det blev Coca Cola, Mjölk och Wienerbröd med choklad på idag, sen var det bara att cykla hem och fixa mat!

Nu däremot måste jag lägga mig och sova en stund innan jag ska iväg sen och jobba den sista natten för detta året!

Natten som var nu gick jättebra trots att jag var rätt så jävla förbannad när jag cyklade till jobbet igårkväll. Bara hoppas att denna natten går lika bra, och FORT!

Sov gärna för mig inatt! Tjing tjong på Er och godnatt på Er allihopa!


  

Av Linda - 16 december 2010 18:34

Del 16/1

Del 16/2

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards