Alla inlägg den 7 december 2010

Av Linda - 7 december 2010 23:26


Hans röst är något alldeles, alldeles, alldeles extra   

Jag älskar verkligen denna versionen av Elvis låt - In the Ghetto!

JAY, DU VINNER PÅ FREDAG! Så är det bara!!

Vad tycker DU om denna låten och om honom??

Av Linda - 7 december 2010 22:36

Vilken dag! Det var först meningen att jag skulle jobba de tre timmarna på morgonen/förmiddagen där, och det var inga problem. Var en del att göra bara då vi får tvätt från Alingsås på tisdagar, och den ska ju delas ut. Så det blev att sätta igång med arbetet direkt. Sen gick de timmarna jävligt fort.

När jag hade slutat ledde jag cykeln till stan för att gå in på Lindex då jag var tvungen att köpa en tvättpåse. Spontan köpte även ett par string också, haha! Efter det fick jag kämpa på med cykeln upp mot Willys där jag skulle handla lite. Jag köpte Curry, Dressing, Gurkor, Julmust, Mjölk, Oregano, Potatisgratäng, Sallad och Vitlöks dressing. (Såg dock när jag kom hem att jag hade glömt Tandkräm som strax är slut)...

När jag gick därinne och plockade på mig varorna ringde de från Resursen så jag fick hoppa in och jobba i två timmar igen. Man blir bara så jävla trött när FOLK inte kan fixa folk i tid - inte en KVART innan ett APT-möte!! Det har vart en del sånt nu det sista, och sånt där stör mig som in i helvete!! Det var bara att cykla ner till jobbet igen för den jävla backen, och jag svor åt all jävla modd.

Samma sak när jag väl hade slutat, och jag skulle cykla hem svor jag åt den här jävla FITT kommunen!! De kan INTE ploga ordentligt..


Såg en kärring ramla stuprätt ner i snön med näsan först, men hon hade ju för fan druckit kärringen så.. Hon var inte nykter någonstans faktiskt - skyllde på att det var så halt, men jag visste att hon skulle ramla då jag såg henne gå. Blir lite skrämd på ett sätt när man ser pensionärer dricka sig helt däng!! Hemskt!


När jag kom hem sen har jag bara slappat. Har hostat lite granna, men jag har även känt mig halvkrasslig i halsen idag igen. Var mest att jag inte orkade cykla tillbaka till jobbet på grund av halsen och min slöhet, men jag skulle ju ha tvättat också - fick skjuta upp den tiden till imorgon eftermiddag istället.

Nä, nu är det dags att tänka på refrängen för min del. Behöver verkligen få sova IFRED imorgon!! Ska nog klaga till Hyresbostäder nu för detta håller inte längre!! MONGOFITTGRANNAR   

Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong och god natt på Er!


Handla Julmust, Sallad, Mjölk, Potatisgratäng, Gurkor, Dressing, Vitlöksdressing, Curry och Oregano på Willys idag då.

  

Av Linda - 7 december 2010 21:34


Sjunde avsnittet.

Av Linda - 7 december 2010 19:54

Jag var inne på Lindex tidigare idag eftersom jag var tvungen att ha en ny tvättpåse till mina behåar. De jag haft har gått sönder, och jag vet att Lindex har ett tvåpack som jag köpte sist. Kollade inte på några kläder utan det var bara på underklädesavdelningen som jag tittade på. Jag hittade det jag skulle ha plus en sak till!


Detta shoppade jag på Lindex idag:

* Tvättpåse 2-pack, 49,5o kronor och Vita String, 49,5o kronor, båda från Lindex- Nu har jag äntligen nya tvättpåsar! Jag måste säga att mina tidigare höll riktigt länge! Stringen tyckte jag var fina!

 

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards