Alla inlägg den 14 december 2010

Av Linda - 14 december 2010 23:34

Vissa dagar är sånna dagar då man inte hinner mer än att komma till jobbet, byta om, och sen bli förbannad - som idag!! Jävlar vad irriterad jag blir när jag får kommentaren: - Linda jobba! ÖÖÖÖÖÖ, vad i HELVETE kan jag göra när man inte ens kan ge de gamla mat då ingen jävel kollat upp om det stämde, vilket det INTE gjorde idag!! Som vanligt "glömmer" de i köket att skicka med något. Enligt mig är de ett gäng kötthövven som jobbar där. De slarvar var och varannan dag faktiskt.

Sen att man kommer mitt i all jävla skit också gör inte saken lättare, OCH personalen som ska iväg på sitt jävla APT-möte, kan börja med maten tidigare!! Men NEJ, NEJ det går absolut inte när man är tre personal. Vi ger det till vikarierna! Ååå, kommer ta det med chefen på fredag morgon faktiskt! Sen att jag ska ha mens när som helst gör inte saken ett dugg lättare eller bättre för den delen.. Tur att man jobbade med en schysst vikarie sen de där timmarna.


Efter att jag hade slutat gick jag med S,. till stan där vi skiljdes åt. Hon skulle gå runt och kika i affärer, men jag skulle bara in på Vero Moda och titta lite snabbt. Sen cyklade jag ner till ICA för att köpa min efterlängtade Julskinka.

Resten av eftermiddagen/kvällen har vart slapp. Hela dagen är ju ändå förstörd när man kommer mitt i allting för att jobba några fjuttiga timmar...

Nä, nu ska jag läsa lite innan jag ska sova! God natt på Er! Tjing tjong


  

Av Linda - 14 december 2010 22:34

  

 

Idag cyklade jag ner till ICA efter att jag hade slutat jobba för att köpa mig Julskinka!

Jag är så sjukt sugen på skinka nu så här innan jul också!

Det var gott, men inte supergott som om man gör den i ugn... Skivorna var lite väl tunna, tyckte jag! Det var mer som vanliga skinkor, typ..

Ska inte gnälla mer. NU fick jag min Julskinka vilket var viktigast, haha!

Av Linda - 14 december 2010 20:34

Fjortonde avsnittet. Haha, detta är också jävligt kul =)

Av Linda - 14 december 2010 00:34

   

     


Nu har jag suttit och kollat igenom Glamours Augusti nummer 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. jag har hittat två produkter denna gången. Tyckte inte att det fanns så mycket snyggt i tidningen som föll mig i smaken heller, och så är det ibland.


* Väska Accent, 299 kronor- VILL HA! Älskar formen på väskan! Roliga väskor är något alla borde ha i sin garderob, som den här hjärtformade väskan som gör mig glad!

*  Kofta Only, 359 kronor- Tycker att den ser så varm och skön ut! Passar perfekt att ha nu i vinter då det är så kallt!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards