Alla inlägg den 2 december 2010

Av Linda - 2 december 2010 23:26

Jag undrar vart fan den här dagen har tagit vägen? Timmarna har gått fort som faaaaaan hela dagen verkligen!! Detta är ju både på gott och ont, men det känns som att jag inte hunnit med någonting alls. Fast det har jag ju, men det blev så försenat alltihopa när klockan bara rusar iväg..

Jag har gjort ett litet snabbt ärende idag och det tog inte så jävla lång tid vilket var bra! Sen cyklade jag vidare till PA:s där jag skulle handla lite. Häromdagen märkte jag att jag inte har så jättemycket kött i frysen, så jag köpte en del idag som jag frös in. Det är bra att ha inför nästa månad då jag alltid är så jävla fattig efter jul och nyår! Jag köpte Chic, Ciabattabröd, Choklad, Fläskytterfilé, Gurka, Kotletter, Köttbullar, Köttfärs, Rostbiff, Strimlad Picninbog och Tv-tidningen. Nu har jag kött så jag klarar mig i alla fall!

Mitt jävla nöt säger jag bara när det gäller att packa. Jag valde en påse istället för två och det innebar att jag fick leda min cykel från Pa:s och hem, men jag gick via Willys, och den vägen hem så jag slapp alla bilar och där är det mindre folk. Det var rätt jobbigt faktiskt, speciellt för mina armar, men det blev en powerwalk på trettio minuter! Okej, hade inte världens fart - jobbigt var det i alla fall! Skönt att komma hem sen kan jag lova.

Märkte dock att topparna hade typ fått lite frost eller de hade liksom fryst ihop typ, vet inte hur jag ska förklara, men jag såg ut som svinto i topparna.. Tyckte inte att det var sååå kallt, men det var det tydligen!


Sen när jag har vart hemma har timmarna bara gått i ett. Allt blev verkligen sjukt försenat! Jag har packat inför helgen och jag får ju alltid sån jävla beslutsångest när det gäller mina kläder och vad jag ska ha med mig! Det är alltid lika jävla svårt faktiskt. Tur att det bara är till söndag som jag är borta.

Har även diskat och vart nere i Återvinningsrummet och återvunnit lite saker som jag hade. Skönt att bli av med det så jag slapp ta det imorgon!

Har pratat med C,. idag nu på kvällen så vi bestämde att vi ska ses i jul när jag är hemma   Det var sjukt längesen vi sågs nu måste jag säga och jag har fan saknat henne också! Vi har alltid så kul när vi träffas! Jättekul att prata med henne hur som helst, och sen pratade jag med mamma lite snabbt innan samtalet med C,.

En helt okej dag. Synd bara att den gick så jävla snabbt så jag knappt hann med allt som jag ville..

Hoppas att Ni haft en bra dag! God natt på Er! Tjing tjong


På PA:s köpte jag Fläskytterfilé, Ciabatta bröd, Köttfärs, Choklad, Chic, Rostbiff, Picninc bog, Köttbullar, Kotletter och Gurka.

  

Av Linda - 2 december 2010 19:46

 

Dags för andra avsnittet i Lindadelicious julkalender i år!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards