Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Linda - 7 oktober 2010 21:34

Under dagen har jag börjat hosta en del, liksom lite rethosta så där. Har ju känt att jag har vart irriterad i halsen nu ett tag, men jag har fan inte tid att bli sjuk nu!! Har inte råd med det helt enkelt! Måste jobba de dagarna jag har fått och de timmarna sen vet jag att det kommer bli mer.. Tidpunkten passar inte riktigt fast när fan gör den det, egentligen??

Jaja, har fått ligga lite lågt idag med då jag inte vill att det ska bli värre. Jag som hade tänkt dra till gymmet idag ju.. Roligt väder har vi inte haft heller, men det har inte regnat på dagen fast på morgonen och natten vet jag. Senare på eftermiddagen vid sextiden sprack molnen upp och det blev blå himmel - så jävla typiskt en stund innan solen går ner!

Jag var nere på ICA en sväng förut och där köpte jag Bläckpennor, Chic, Ciabatta bröd, Frallor, Gurka, Mjölk, Sallad, Smör, Stekspade, Tv-tidningen och Ägg. Nu kan jag äntligen koka Ägg här hemma tack vare min Äggdelare =) Tycker att det är riktigt gott med kokt Ägg på mackan!

Efter fem ringde S., och frågade om vi kunde käka ihop och jag tackade ja, men vi köpte med oss mat idag istället för att laga någon då ingen av oss hade större lust att laga mat. Trevligt var det och gott! Blev en hel del prat om Elin Krantz och massa annat hemskt/roligt! Allitd kul att ha någon att käka med hur som helst =)

Nu ska jag bara slappa innan jag lägger mig för den här dagen! Jobb imorgonbitti blir det. Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong.


På ICA fick det bli Frallor, Stekspade, Chic, Mjölk, Bläckpennor, Ciabatta bröd, Gurka, Ägg, Sallad och Smör.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards