Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Linda - 10 oktober 2010 23:06

  


Så här såg jag ut idag även om jag har haft en lugn dag! Gillar min topp som faaaan! Fick dock använda min Halsduk, Vantar och Vinterjacka när jag cyklade till Willys för att handla.


* Spetstopp, Vero Moda, NY! I LIKE IT!! Snygg som fan är den!

* Jeansleggings, Ginatricot.

* Mc-Boots, H&M.

Av Linda - 10 oktober 2010 21:36

Jaaaaaa, fy fan vad jag har vart död idag rent ut sagt! Mestadels är det efter dagpasset och nattpasset i fredags. Sov ju inte så värst många timmar igår, men de togs igen inatt istället. Riktigt jävla skönt var det att få sova hemma i sin egna säng den gångna natten, man saknar verkligen sin säng när man jobbar natt - det gör jag i alla fall..

Jag har faktiskt inte gjort något speciellt idag. Jag cyklade till Willys förut där jag köpte Apelsinjuice, Gurkor, Mjölk, Vitlöksdressing och Tvättmedel! Fan vad jag sprang runt inne i butiken för att leta efter Knorrs Vitlökssås, men de hade inte den där, fick fråga en personal om hjälp, men den fanns inte.. Fick ta Vitlöksdressingen till kin Kyckling Sallad (som jag åt idag med) och den passade riktigt bra - bättre än den andra.

De ringde från jobbet nyss också så imorgon ska jag jobba. Jag uppskattar att de ringer kvällen innan så man slipper stressa imorgon bitti eller att de får ringa runt efter folk!

Snart får jag la lägga mig och sova lite då. Får se hur det går.. God natt på Er! Tjing tjong


Detta fick följa med hem Apelsinjuice, Mjölk, Vitlöksdressing och Gurkor.

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards