Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Linda - 23 oktober 2010 22:14

  

 

Eftersom jag redan är på ett jävla bitterfitta humör så kan jag likaväl se denna filmen!

Lär ju lipa som faaaaaan till den här filmen! Men då får jag göra det.

Är verkligen inte tillfreds med någonting idag!

Någon som vet om denna är bra? Har läst att den ska vara bra i alla fall...

 

Update: Filmen var verkligen jättebra, men inte riktigt som jag hade tänkt mig heller..

Jag har fått en ny favorit i Channing Tatum =) FUCKING GOREGOUS!!

Den får ***** 4 av 5 av mig.

Av Linda - 23 oktober 2010 20:24

  

Har avnjutit en underbar middag idag igen, nämligen Tacos =)

Jävligt gott som vanligt får jag säga!

Allitd roligare med sällskap i och för sig..

Av Linda - 23 oktober 2010 16:54

Jaaaaaa, jag känner mig verkligen ensam! Det är en jävligt olustig känsla faktiskt.

Visst, jag tycker att det kan vara skönt att vara ensam emellanåt, men nu är det lite annorlunda. Känner mig bortglömd! Fan, man hör av sig till folk och sånt där, men kan de höra av sig? NEJ!! Nu blir det nästan som att det är jobbigt istället. Man hör av sig och frågar om folk vill ses och bla bla bla, men när kan de fråga mig för en gångs skull? Okej, ibland frågar folk också, men då kanske man inte kan eller har lust, men för det mesta säger jag faktiskt JA om någon frågar om vi kan ses eller hitta på något annat skoj!
Det gör mig fan ledsen   

Detta är inte riktat till en enskild person utan det gäller fler personer!! Blir bara så jävla less på att saker och ting ska vara på andras villkor för det mesta och det gör mig JÄVLIGT bitter...

Sen kan jag ju inte påstå att denna årstiden är min typ av årstid heller då jag vet att det är många som känner så här. Men det är bara jävligt frustrerande! Har haft en jävligt jobbig vecka (förra som var) och jag var inte så glad som jag brukar vara eller positiv! Jag var arg, ledsen, förbannad och tänkte på annat - inte på mig själv!!

Men det är la det som är min svaghet (många gånger) - tänker på alla andra förutom mig själv...

Kukskit också nu blev jag ledsen bara för det!... Det var längesen jag skrev ett inlägg om hur jag verkligen känner, men nu känner jag verkligen så här och då känner jag bara att jag måste få ur mig det så jag kan släppa det - för min egna skull! Annars bär jag bara på det inom mig och då blir jag ta mig faaaan galen bara och förbannad istället...

Ända sedan jag flyttade till den här fitthålan har det bara vart motgångar. Hela jävla tiden verkligen och man har fått ta mycket skit, mycket oförtjänt skit också som VISSA inte har NO FUCKING IDEA OF!...

Tro mig, det har inte vart lätt att lämna Göteborg - snarare tvärtom...



Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards