Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Linda - 30 oktober 2010 16:16

Jag står lite i valet och kvalet idag om jag är sugen på fest. Just nu är jag rätt (o)sugen på det.. Har inte bestämt mig om jag vill dricka eller ej. På ett sätt vill jag det eftersom jag ska jobba två lördagar i rad. På ett annat vill jag inte då jag trodde att det var Thee Medina som skulle komma (en sångerska från Danmark), men nu är det två jävla killar istället.. De rapar säker eller sån där jävla skit och då blir jag ännu mer osugen på att gå ut! Aja, det visar sig under kvällen annars! Vilka jävla i-landsproblem man har va!!

Fan man ska ställa om klockan inatt och det SUGER PUNG!! Kuken säger jag bara - för det innebär att det blir mörkare och mörkare, mer och mer deprimerande med andra ord  Yeah yeah, that´s the way it is.


Igårkväll var jag hemma hos E., som har flyttat till en mycket snyggare och finare lägenhet i en villa! Fy fan vad fint det var där och jag hade då inte tackat NEJ till att bo där   Jag kom mitt i Idol typ, så hon visade runt först så jag fick titta hur det såg ut i alla rummen och sen satte vi oss ner i soffan med varsitt glas vin (Tre apor) som är bra skit! Tro mig jag är ingen vindrickare i vanliga fall, men detta gillar jag skarpt! Vi satt och tjötade där i soffan, lyssnade på musik, kollade lite på Idol och sen på Scream!

Klockan den gick och gick så jag cyklade hem halv två inatt. Kändes inte som att klockan var så mycket faktiskt! Trevlig kväll var det i alla fall och det var även kul med lite sällskap! Sen när jag väl la mig, tog det inte lång tid innan jag somnade kan jag ju säga..

Ni får ha en bra lördag! Tjing tjong


Det jävligt goda vinet Tre apor!

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards