Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Linda - 26 oktober 2010 22:34

Idag var det äntligen dags för lite jobb! Veckorna går så jävla långsamt på ett sätt och det blir så jävla långtråkigt om inte annat, när man inte jobbar.. Så det var skönt att jobba några timmar idag som för övrig gick riktigt fort! Men det blir ju så när man jobbar med en annan vikarie som dessutom är jävligt trevlig och alltid så glad! Jag sa det till henne att det är konstigt att vi inte har jobbat ihop tidigare då jag har vart där i två år nu..

Det bästa var nog att få sluta åtta idag för jag var helt säker fram tills igår att jag skulle sluta tio idag! Det var både bra - gå hem tidigare och dåligt - mindre jobbtimmar totalt, vilket jag egentligen hade behövt.. Skönt att jobba hur som helst!


Annars har det inte hänt så mycket mer idag faktiskt, man hinner inte göra så mycket när man ska iväg och jobba kvällar. Dagarna blir ju ändå förstörda. Men jag hann läsa lite i soffan innan jag cyklade iväg plus att jag diskade mina skålar som var från Tacosen i helgen. Glömde nästan av klockan och helt plötsligt fick jag jävligt bråttom, hehe, typiskt mig. Men idag var det inte så kul dock..

Nä, nu ska jag lägga mig och läsa liteinnan jag ska sova tänkte jag. Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards