Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Linda - 29 oktober 2010 19:30

  


Ikväll ska jag ju hem till E., och dricka lite vin och då vill jag klä mig hyfsat snyggt, men samtidigt bekvämt! Vi ska ju ändå inte ut sen ändå.


* Jacka, H&M- Gillar denna jackan!

* Linne, Ginatricot- Detta är så fint med mönstret och spetsen i ryggen!

* Jeansleggings, Cubus- UNDERBARA!

* Strumpor, Lindex.

Av Linda - 29 oktober 2010 17:30

Imorse var det dags att gå upp mitt i natten. Det känns ju fan så nu när det är kolsvart på morgonen. Jag som hatar att gå upp tidigt i vanliga fall kan ju lova Er att jag HATAR det ännu mer nu denna årstiden.. Sängen är ju så varm och lockande att ligga kvar i..

Det blev inte så många timmars sömn då jag låg och läste rätt länge innan jag släckte. Kommer garanterat bli seg sen på eftermiddagen tänkte jag imorse, och det blev jag också. Jag blev yr och lite snurrig plus lite lätt hövvevärk fick jag.

Annars gick dagen bra de få timmarna jag jobbade =) Liiite väl långsamt gick det med jobbandet och sånt där kan jag få lite krupp på när allting blir så jävla sent! Men det fick gå idag helt enkelt.

Jag ringde ett samtal från jobbet så fick jag veta att personen skulle ringa upp och då satt jag där på jobbet och väntade en halvtimme (ifall jag skulle behöva sticka iväg dit), blir så jobbigt om man ska hem emellan. Men det var ju lugnt så sett och sen fastnade jag lite till med jobbarkompisarna och jag tjötade med städerskan! Haha, så kan det vara när man är alldeles för slö i hövvet vilket jag faktiskt var!


Kikade inne på Vero Moda efter att jag hade slutat jobba och jag hittade en topp som var på rea. Sen var det bara in på Systemet för att köpa en Vodka flaska och sen efter det cyklade jag upp mot Willys. Där handla jag bara Chips, Chilinötter, Choklad, Gifflar och Potatisgratäng! Sen cyklade jag hem igen och då började det regna så smått - vilket blev värre senare.

La mig och vilade i sängen i en timme och tio minuter så jag kunde bli av med min hövvevärk. Det blev jag med. Ska hem till E., ikväll och dricka lite vin och äta lite godis. Det ska bli mys och det ska bli jävligt kul att se hur hon bor nu då hon har flyttat ifrån den där ettan.

Nä, nu ska jag göra lite annat och strax måste jag fixa mat. Ni får ha en bra fredag. Tjing tjong


Köpte Gifflar, Chips, Choklad, Potatisgratäng och Chilinötter på Willys. Jävla svull-helg kommer detta bli, haha..

  

Av Linda - 29 oktober 2010 14:14

Efter att jag hade slutat jobbet tog jag min cykel till stan där jag skulle kika lite granna. Hade ju tänkt att cykla dit igår, men det var ju sånt jävla pissväder då, så jag kollade idag istället. Kollade inte jättenoga då jag var så trött i hövvet efter jobbet så jag var bara inne på Vero Moda och sen gick jag till Systemet. Jag hittade en grej inne på Vero Moda som dessutom var på rea!


Detta shoppade jag idag på Vero Moda:

* Topp med tryck, 89 kronor (Ordinarie pris 13o kronor), Vero Moda- En vanlig topp som jag tyckte var nice! Alltid bra att ha sånna här på hösten! Extra plus för att den var på rea dessutom.

 

    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards