Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Linda - 4 oktober 2010 21:30

Idag när jag kom hem till Göteborg mötte jag upp S., utanför Centralen på Nordstans hållplats. Vi gick först in på Nordstan och betade sedan av Fredsgatan, lite av Kungsgatan och sen tillbaka mot Fredsgatan och Nordstan igen. Jag har hittat en hel del, vissa saker är på impuls, men de andra hade jag bestämt mig för innan att jag skulle ha. Dessutom hängde jag undan en Everest Jacka tills imorgon så slipper jag gå runt och bära på den påsen. Kan inte säga annat än att jag är jävligt nöjd med jag har shoppat - som alltid med andra ord!


Detta shoppade jag idag:

* Tumvantar, 79 kronor, Ginatricot- Dessa matchar min halsduk och jag ville verkligen ha ett par nya vantar! Dessutom är de fina och riktigt sköna!

* Topp med tryck, 149 kronor, Ginatricot- Jag ville ha nya toppar och jag tycker att denna är schysst! Trycket blir inte för mycket heller! Skön är den också!

* Topp, 149 kronor, H&M- Ryggen gör hela denna toppen och jag tycker att den är skit häftig! Extra plus är att materialet är organisk bomull! I like it!

* Trosor, 79,5o kronor och Strumpbyxor, 79,5o kronor, båda från H&M- Trosorna tyckte jag var fina för att vara "vanliga" trosor och sen har jag gjort ett hål i de jag redan har så jag ville ha ett par nya strumpbyxor då jag verkligen gillar dessa!

* Väska, 349 kronor, Åhléns City- Var verkligen i behov av en väska som man kan packa i om man ska iväg i en praktisk storlek! Tyckte att denna var snygg och dessutom var det den sista som fanns kvar!

 

   

   

   

   

   

     

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards