Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Linda - 24 oktober 2010 21:04

Idag har det vart sånt jävla värdelöst PISS väder! Snöblandat regn hela jävla dagen, men det lugnade dock ner sig efter sex. Skit är det i alla fall! Inget uppmuntrande över huvud taget! Lite sånt där väder som gör att man inte ens vill gå upp ur sängen utan bara ligga kvar hela dagen!

Jag fick ett sms av S., som frågade om jag ville följa med till gymmet, så hon hämtade mig fyra på parkeringen och sen åkte vi till Kommungymmet. Jag började på Crosstrainern som vanligt, körde en femton minuter, gick 4,5 kilometer och jag brände 182 kalorier! Inte illa pinkat för jag gick jävligt fort där ett tag, men inte på slutet förstås. Jävligt skönt var det att träna igen i alla fall! När vi var klara körde hon hem mig och vi satt i hennes bil ett bra tag och tjötade om lite allt möjligt! Skönt som fan att ha kommit igång igen och jag var sjukt slut efteråt.

Är fortfarande helt död i kroppen efter träningen och jag skulle kunna somna när som helst haha. Ska se på Beck innan det blir sängen! Äntligen kommer lite bra filmer på söndagar igen =)

Hoppas att Ni haft en bra söndag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards