Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Linda - 18 oktober 2010 20:34

Jag sov inte alls bra inatt, men det är ju mitt egna fel eftersom jag vilade på eftermiddagen igår och för att jag sov så jävla länge som jag gjorde! På grund av detta kunde inte jag sova inatt, alls. Låg och vände och vred på mig hela jävla natten. Sjukt jobbigt var det.

Mobilen ringde sju imorse så jag tänkte: Vad faaaan jag har inte missat något jobb eller försvoit mig? Men nu var det chefens fel som hade glömt att lägga in dagens pass i fredags.. Jag tackade ja, samtidigt som jag tänkte: Tack och lov för att det är måndag och inte söndag - hade ALDRIG pallat att jobba igår!

Det tog dock ett tag för mig innan jag vaknade till liksom.. Men det är ju så när man blir väckt så jävla tidigt på morgonen plus att man är ju inte ett dugg förberedd på att gå upp. Men det fick gå idag. Har däremot haft ont i magen typ samma som igår, fram till tio i förmiddags. Vid den tiden börja skiten äntligen försvinna!! Illamående utav bara helvete! Trodde ett tag att det var någon släng av magsjuka   Hua, hemska tanke.

Dagen flöt på utan några andra bekymmer. Det har blåst som fan här idag och det var sol en liten stund på morgonen, men sen kom det en massa moln och nu på kvällen regn. Den där blåsten är inte rolig dock!

Jag fick lägga mig tio över tre och jag gick upp tio i fem sen igen, jag orkade verkligen inte vara vaken. Det kändes lite som att ha försvoit sig idag på något sätt.. Sen resten av eftermiddagen/kvällen har jag bara slappat!

Hoppas att Ni haft en bra måndag. Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards