Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Linda - 6 oktober 2010 19:34

Hua, idag har det inte vart något vidare väder alls! Grått, kallt och blåsigt! Fick använda min vita vinterjacka idag för första gången och fingervantar också..

Jag höll fan på att skita ner mig imorse när jag låg i sängen - jag hörde ett sånt där stridsflygplan (någon sån där form av plan i alla fall) åka ovanför huset. Okej, planet kommer ju i en jäääävla fart och dessutom hörs de rätt så väl också! Det där gjorde mig lite obekväm.. Fast det är la soldaterna som är uppe i luften och tränar! Äckligt var det.

Jag har slappat idag, plockat upp all min shopping och ändrat om lite i lägenheten. Jag är jävla nöjd med mina nya lampor som jag köpte igår. Jag var så trött på mina gamla och jag kände för lite förändring..

Stack ner till ÖoB en sväng också och sen hem igen, det var rätt jobbigt att cykla dit i blåsten. Jag är mätt och jag glor på mysiga Halv åtta hos mig på TV4. Ska fortsätta glo på teven ikväll!

Hoppas att NI haft en bra dag! Tjing tjong


Så här blev resultatet i storarummet och i köket, och jag är sjuktnöjd!

  

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards