Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Linda - 17 oktober 2010 22:54

Dra åt helvete vilken jävla karatefylla jag åkte på igår.. Jag som inte hade tänkt dricka så mycket eller bli så jävla full som jag blev. Haha, så gick det med den planen! Den sög ju pung rent ut sagt!! Även om jag blev sjukt full så var jag fortfarande inte riktigt på humör fast jag har ju mina anledningar. Kan ju säga att det tog inte lång tid innan jag däckade i sängen! Ingen sprit på ett tag känner jag fast det lär ju ändras snart igen..

Vaknade upp vid tio på grund av mina jävla grannar, låg baken en stund och sen somna jag om igen. Vaknade sent, men jag mådde ju sååå jävla dåligt! Satt i sängen med datorn till halv sex och fram tills dess kunde jag inte äta. Tog några godisar bara det är vad jag klarade av..

Synd bara att det skulle vara så fint väder idag när jag har mått så jävla dåligt.. Får njuta av det fina vädret en annan dag istället! Inget att göra något åt.

Jag har verkligen inte gjort ett skit idag och då tänker inte jag skriva mer för jag orkar inte ens tänka heller! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Bjuder på denna som jag såg på Facebook som jag bara var tvungen att kopiera då jag tyckte att denna var för jävla klockren:

Sexlivet i ett förhållande kan förkortas till MMA.
I början: Morgon, Middag och Afton.
Senare: Mars, Maj, Augusti.
Till sist: Möjligtvis Mitt i April

Av Linda - 17 oktober 2010 21:06

  


Sitter och kollar på Rallybrudar nu som går på TV4.

Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen, men jag orkar inte engagera mig jättemycket!

Synd att Pretty Woman inte gick idag istället för igår..

Vad tycker Du om filmen? Har Du sett den kanske?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards