Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Linda - 18 oktober 2009 14:46

Imorse var det dags att gå upp riktigt, riktigt tidigt denna söndagen. Men det var inga problem, vaknade en timme innan klockan skulle ringa och sen kunde jag inte somna om igen..

Vi började med allt morgon arbetet lite senare idag, dels är det söndag och då kan man ta det lugnt, och dels lite annat. Var en lugn och skön förmiddag i alla fall på jobbet.

När J., ringde igår och fråga om jag kunde jobba, handlade det först om att jobba till tolv, men eftersom en personal har fått en höftinflammation ringde hon innan tolv och sa att hon inte kommer på eftermiddagen heller, så jag fick mer timmar att jobba :) ALDRIG fel!! Hade i och för sig räknat med det också, eftersom hon var dålig igår. Är bara att tacka och ta emot för min del :) Blev jävligt glad igår när de ringde också..

Jag vaknade för en timme sedan, hade sovit i nästan två timmar då. Hade kanske behövt sova lite till, men då somnar jag la inte ikväll! Är seg som fan känner jag, hoppas att timmarna går fort sen när jag kommer tillbaka. Det var tur att jag hade en Pirog i frysen som jag kan ta med mig, hade inte vart en höjdare att behöva laga mat nu. Hoppas att Ni har en bra söndag och Ni får ha en fortsatt bra söndags eftermiddag! Tjing tjong folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards