Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Linda - 28 oktober 2009 22:48

  

 

Sitter och kollar på Kvällsöppet hos Ekdahl.

De diskuterar Stureby-domen just nu..

Jag tycker att straffet ska höjas till de åtalade deras ett år och åtta månader är för lite enligt mig.

Tjejens anhöriga har ju förlorat henne för alltid.

Jag blir bara upprörd och jag blev JÄVLIGT förbannad när jag läste om detta i somras!

Vad tycker Du?

Av Linda - 28 oktober 2009 21:34

Idag har det vart en lugn dag. Väldigt skönt måste jag säga med tanke på allt som jag gjorde igår. Behöver vila upp mig inför imorgon också.. Var nere på ICA förut och köpte billig Matlagningsgrädde, Tacokrydda och VeckoRevyn. Kollade resultatet nu från fotbollen, fuck säger jag bara! Är la inte på humör nu kan jag inte säga..

Hoppas att Ni haft en bra dag i alla fall! Tjing tjong folks!

Av Linda - 28 oktober 2009 17:20

        

  

  

  

  

  


Nu när jag har läst ut CHIC nummer 18 (27 Augusti) 2oo9, tyckte jag inte att det fanns något speciellt som jag kunde läsa om i just det här numret som jag kan bjuda på. Så blir det ibland. 

Så jag har suttit och kollat igenom tidningen och letat efter produkter som jag ville ha istället.


Detta hittade jag i CHIC nummer 18 (27 Augusti) 2oo9:

* Nina Ricci Ricci Ricci Parfym 5o ml EdP, 66o kronor- VILL HA! Sjukt snygg flaska tycker jag! Lite rabarber, lite bergamott, en gnutta tuberose och en hint av patchouli! Snart kommer Nina Riccis nya doft till en parfymdisk nära dig! Håll utkik!

* Marc by Marc Jacobs Skärp finns hos www.netaporter.com, 189o kronor- Sjukt snyggt skärp! Lite väl dyrt för min plånbok bara, men så snyggt!

* Judith Leiber Väska, 5348o kronor- Så jävla häftig väska! Så jävla dyr är den också bara! Men så himla häftig, snacka om att jag blir sugen på muffins när jag ser denna väskan!

* Melissa Skor finns hos www.asos.com, 955 kronor- Snygg färg på skorna! Lite annorlunda sula, men de är snygga!

* Pumps H&M, 399 kronor- VILL HA! Älskar dessa skorna, de är så jävla snygga va! Dessutom är det hyffsat pris!

* Bild på CHIC nummer 18 (27 Augusit) 2oo9. 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards