Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Linda - 27 oktober 2009 22:30

  

  

  

 

Jag säger bara att detta laget älskar jag :)

Och....

Tobias Hysén du är KUNGEN i Göteborg :)

Av Linda - 27 oktober 2009 18:56

Huvudvärk  

 

Fy faaaaaan nu har jag huvudvärk och har haft det hela eftermiddagen.

Helt jävla värdelöst, huvudvärken from hell!

Av Linda - 27 oktober 2009 17:36

Var nere på Apoteket förut och köpte den här skrubben från Neutrogena. Är det någon som vet om den är bra?

Tänkte i alla fall testa och se om den funkar på mitt ansikte.


Neutrogena Visibly Clear, 65 kronor- Ska testa och se om denna är bra!

 

  

Av Linda - 27 oktober 2009 11:11

YEAAAAH, idag var det dags för LÖNING igen :D ALDRIG fel tycker inte jag! Men vem gör det egentligen?

Jaja, har vart en tidig morgon idag, har vart på ett ärende, cykla hem efter det för att hämta min handlarlista och sen cykla jag iväg mot PA:s. Gick där inne i lugn takt och plockade åt mig det jag skulle ha i mina korgar. Blev inte så fasligt dyrt heller, lite mer än 45o kronor. I och för sig köper jag inget till frysen föroutom bröd som jag fryser in, frysen är ju fullsmockad med is och den behövs frostas av så snart som möjligt. Håller på och äter mitt kött och allt annat där inne, det har minskat sen i somras vilket är härligt :)

Nyss såg jag att jag hade glömt att köpa något viktigt med mig och det var Tvål.. Faaaan, sånt är retligt när man ser det när man har kommit hem! Får cykla iväg till Willys och köpa Tvål, använder diskmedel just nu.. Störande!

Snart börjar jag tvätta också, klockan tolv till fem blir det idag. Ska tvätta kläder, kuddar och gardiner, så jag får upp mina svarta i storarummet. Skulle behöva tvätta mina fönster också, får se om jag orkar göra det sen.


JAPP, jag tvättade mina fönster i storarummet, men det var bara på utsidan, insidan tar jag en annan dag. Har fan vart sjukt effektiv idag :) Fick upp mina snygga panelgardiner också, bara ett par mönstrade som fattas nu!

Ni får ha en bra tisdag folks så länge! Tjing tjong!


Så här ser det ut nu med de nya gardinerna. Kunde inte ta på hela fönstret då solen sken som faaan.


  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards