Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Linda - 17 oktober 2009 21:04

  


Vill ju se en film ikväll och jag kollade bland mina filmer som jag har fått när jag har köpt mina modetidningar, vilket är några stycken. Den enda jag har sett som jag har fått är P.S I Love You..

Nära & Kära är i alla fall en film med Uma Thurman, Bryan Greenberg och Meryl Streep.

Så nu tänkte jag lägga mig under täcket, äta lite godis och se på filmen.

Blir ju en tidig morgon imorgon! Ni får ha en fortsatt bra kväll folks! Tjing tjong!

Av Linda - 17 oktober 2009 15:04

Mmmm, åt underbart goa Africana igår :) Ska äta resten idag, men jag tänkte även ha med Bananer idag, blev inte så igår. Jag tycker att Africana är sååå jälva gott va :D

Har sovit skit dåligt inatt, känner det nu att jag är lite hängig. Inte riktigt i form alls..

Tänkte ha en lugn helg, ska se någon film sen ikväll tänkte jag. Har någon bra tips på en bra film?

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, de ringde nyss från jobbet så jag ska jobba imorgon, ska upp imorgonbitti, får se hur det blir på eftermiddagen sen. Alltid lite mer timmar och jag behöver verkligen pengarna :)

Nu har jag verkligen ännu en anledning till att ta det lugnt ikväll!

Ni får ha en bra lördags eftermiddag/kväll folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards