Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Linda - 14 oktober 2009 17:18

Idag hade jag tänkt att grädda Våfflor :) Var så himla längesen jag åt detta nu. Sylt har jag alltid på, men jag är lite sugen på att ha en liten klick glass på våfflorna också, brukar inte ha det, men det är jätte gott :)

Hade egentligen tänkt äta Våfflor igår, men då såg jag att jag inte hade någon Våffelsmet hemma, så idag fick jag cykla till PA:s och köpa det, blev även Bröd, Cosmopolitan och VeckoRevyn..

Cyklade in bland villorna när jag hade vart inne på PA:s, cykla Bangatan fram till Stationen. Köpte biljetten från Göteborg idag, blev sextio spänn vilket är ett jävligt bra pris en söndag :)

Vädret har ju vart jättefint idag som sagt, men det var lite motigt att cykla nere på Bangatan. Fin, men en kall onsdag helt enkelt. Hoppas att Ni haft en bra onsdag folks! Tjing tjong!


Just det ja: MISSA INTE SVERIGE-ALBANIEN ikväll!

Av Linda - 14 oktober 2009 12:46

SOL  

 

Yeah, fint väder är det ute idag :)

Men det är sjukt kallt, fy faaaaan..

Ska ut och njuta av solen nu!

Behöver klä mig varmt idag, halsduk-mössa-vantar!

Ha en bra dag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards