Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Linda - 3 oktober 2009 19:30

  


Idag är det dags för tjejkväll hos Linda. Innan de andra kommer ska vi äta Tacos tillsammans.

Jag kommer inte att gå ut sen, men jag ska ta en grogg eller två i alla fall.

Detta blev min otufit för den här tjejkvällen.


* Topp, Ginatricot- Älskar dessa randiga topparna!

* Jeanskjol, H&M, NY- Så jävla snygg kjol och jag gillar den som fan!

* Leggings, Ginatricot- Sköna leggings!

* Stövlar, Skopunkten, NYA- SÅ SNYGGA! Älskar dem! Är sjukt nöjd med de här stövlarna, kunde inte hittat bättre!

Av Linda - 3 oktober 2009 15:20

  


Jajemen, det är helt sjukt, men sant! Idag för exakt ett år sedan började jag att blogga.

Sedan dess har det bara flutit på och jag tycker det är roligt, så länge man tycker det så fortsätter man ju.

Ska bli kul att läsa vad jag skrev för ett år sedan också, varje dag.

Ikväll blir det lugnt, känner mig lite slö så där. Ska ner till Linda en sväng ikväll också.

Ska äta Tacos hemma hos Linda sen, det är ju alltid uppskattat och alltid lika gott tycker jag :)

Ni får ha en bra lördag folks! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards