Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

JOBB 7-16

Av Linda - 28 oktober 2012 21:34

Nu var ännu en jobbhelg avklarad, men det bästa var att jobba dag idag och få kvällen hemma. Särskilt söndagar tycker jag det är skönt att vara hemma på kvällen. Har inte så mycket energi då man är rätt sliten efter den fjärde dagen men ändå. Har i alla fall haft en lugn kväll i soffan där jag kollat på Solsidan samt Hellenius Hörna. Tomas Ledin var gäst idag, och han förvåna mig lite när han sa att han ska på Swedish House Mafias konert i november, en utav dem blir det. Tycker han ser jävligt bra ut för sin ålder samt att han är man uppväxt med liksom. Kul att höra, tyckte jag. Kung Ledin!

Imorse var det sjuktkallt!! USCH, det var inte skönt att cykla iväg då sängen lockade fan så mycket mer. Har vart bra seg emellanåt idag. Det blev inte så många timmars sömn, men jag är ändå jävligt glad över den extra timmen som man fick! Var så nervös över att telefonen inte skulle ändra tiden inatt, men det gjorde den ju av sig själv.

När jag kom hem la jag mig halv fem och jag gick upp halv åtta igen. Vakna redan halv sju, men jag var för lat för att ta mig upp. Drömde att jag sprang så jag hoppa till så där som man kan göra då var jag på väg in i sömnen. Det fick bli Pizza idag då jag blev för jävla hungrig när jag kom upp samt att jag inte orkade fixa nån mat. Nu var det tre veckor sen jag åt det sist vilket är bra att det var ett tag sen ändå. Det går an nån gång ibland tycker inte om det så mycket längre.

Nu ska jag sova däremot. Är så jävla trött. Klockan är ju en timme mer egentligen med så. Hoppas att Ni haft en bra dag och helg. Natti och tjing tjong

 
 
jempa

jempa

29 oktober 2012 11:12

jag vet inte riktigt hur det är.. men jag vet att det gick en massa extra bussar dit inför Invigningen iaf. Men tunnelbanan går säkert dit också. Vi tog en promenad dit från Sundbyberg, tog typ 20 minuter så vi slapp trängas bland en massa folk. Var ju 46.000 pers som skulle dit :)

http://www.jempas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards