Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Linda - 5 oktober 2012 23:34

Imorse gick jag upp nio för att skriva den sista uppgiften på Etiken som jag hade kvar att redovisa idag. Skulle egentligen gått upp halv nio, men jag låg och drog mig en halvtimma istället. Hann ändå skriva på det som jag skulle prata med läraren om. Fick fatta mig kort istället! Använde Google för att leta upp lite Information om några olika livsåskådningar, så därför fick det gå fort - orka inte sitta och leta på massa olika sidor. Sen fanns ju inte tiden för det heller så. Det gick hur som helst jättebra, och nu är jag klar med Etik och livsfrågor. Betyget då? Det blev ett C =) Jag är väldigt nöjd faktiskt!

Skulle träffa min lärare elva så vi var klara strax efter tolv. När jag kom hem la jag mig lite då jag hade sån jävla mensvärk bara en stund fram tills att jag skulle iväg och jobba.

Kvällen och eftermiddagen har vart lugn! Det har flutit på bra. Det enda som har vart jobbigt är mensvärken som jag hade, men den gav med sig efter några timmar samt att jag har lite ont i halsen märkte jag nu ikväll..

Känner mig helt död i kropp och hövve så nu ska jag sova. Skönt att vara ledig imorgon så jag kan få sovmorgon! Vila så man slipper bli sjuk nu. Pallar, orkar inte, har inte råd och så vidare.

Hoppas att Ni haft en bra fredag. natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards