Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Linda - 4 oktober 2012 22:34

Blev nöjd med spegeln inne i sovrummet.

 

Denna lampan passar verkligen in i mitt storarums fönster.

     Min nya Lampkjol fick plats i hallen istället.


Igår när jag var i Ullared shoppa jag ju lite nya inredningsprylar.

Hängde upp min spegel idag som fick plats i sovrummet ovanför mitt nattduksbord. Ljushuset var det lite svårare vart jag skulle placera den, men jag ställde den på mitt balkongbord så länge som står i storarummet just nu.

Har ju lite annat som ska fram eller upp som jag köpte igår, men det får vänta tills jag har tillbehören som jag behöver. Eftersom den nya Lampkjolen jag beställde inte riktigt passade in i storarummet satte jag den på lampan i hallen istället, och blev ändå rätt nöjd med resultatet.

Av Linda - 4 oktober 2012 22:04

I helgen kikade jag runt lite på nätet efter Lampkjolar till min nya lampa som jag köpte i fredags. Det var inte lätt att hitta nån som jag gillade. Jag fick kika runt en stund innan jag bestämde mig. Tycker inte att utbudet var så jättestort som jag hade velat eller hoppats på. Till slut hittade jag en i alla fall som var helt okej ändå. Kan dock ångra at jag inte kollade närmare på detta igår när jag var i Ullared dock.. Idag hämta jag ut mitt lilla paket.


Detta beställde jag från Textilonnett:

* Vit Lampkjol, 69 kronor, Textilonnet- Tyckte att denna kjolen var fin! Kanske blev liiite besviken när jag fick se den idag, men det blev bra ändå.


 

Av Linda - 4 oktober 2012 21:34

Herregud, igår var jag verkligen helt slut och jag somna nog så fort jag la mig i sängen. Vet att jag vakna fem i tio fem minuter innan jag hade ställt klockan, men den stängde jag av. Behövde sova mer kände jag. Tänkte en halvtimme först, men jag vakna av att Resursen ringde mig elva. Haha, där försvann den timmen! Jävligt välbehövlig var den sömnen efter gårdagens bravader nere på Gekås i Ullared.

När jag väl hade kommit upp hängde jag upp min spegel och ställde fram mitt ljushus som jag köpte igår och sen satte jag mig i soffan för att äta en Ciabatta samtidigt som jag kolla på teven innan det var dags att cykla iväg till jobbet.

Det känns knappt som att man gör nåt speciellt dem där få timmarna som man jobbar. Inte hinner man göra så mycket heller innan man ska hem. Känns inte så jävla värt det, men det gick bra i alla fall. Blev en del prat om Ullared igår med A., och M., Hörde med A., och N., om de var trötta igår som jag själv var och det var dem båda två, haha.

När jag jobbat klart cykla jag till stan för att lämna tillbaka en grej och sen vidare upp mot PA:s. Såg ett gammalt strul i kassan och hans brud som tydligen ska ha barn!! JASSÅ, tänkte jag bara. Han var ju inte den seriösa typen - i alla fall inte då, men det är klart, det är ett gammalt strul så han hinner ju ändra på sig han med.. Köpte i alla fall Delikatesspotatis, Expressen, Grillade Kycklingfiléer, Gurka, Kanelbullar, Piroger, Plåster, Purjolök och Sallad.

Sen var det bara att cykla hem. För en gångs skull har det varken regnat ELLER blåst!! WOW, rekord nästan vad fan. Det var rätt fint vissa stunder under dagen.

Har vart en lugn och skön kväll. Skulle egentligen skriva lite idag hade jag tänkt, men jag har inte känt för det. Får gå upp tidigare imorgon istället och skriva.

Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


På PA:s handla jag Gurka, Kanelbullar, Plåster, Piroger, Purjolök, Expressen. Sallad, Delikatesspotatis och Grillade Kycklingfiléer.

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards